beauty

Beauty | Essence The Glow Must Go On by Serena Verbon

DSCN8551-1 cc

Alweer een tijdje geleden kondigde Essence aan dat zij een samenwerking aan was gegaan met vier bloggers. Één daarvan was “onze” Serena Verbon van Beautylab NL! Ik lees Beautylab graag en vind Serena een prachtige vrouw. Dus ik moest dit palette natuurlijk hebben!


DSCN8544-1 cc.jpg
Voor het uiterlijk van dit palette liet Serena zich inspireren door de markten van Marokko. De markten daar zijn altijd heel kleurrijk door de kruiden en dat wilde zij overbrengen. Eigenlijk wilt Serena je even meenemen naar Marokko met dit palette!
Ik vind het uiterlijk echt prachtig! Het is een mooi, dun doosje in een aardetint met lichtblauwe accenten. Ik zie hier zeker dat ze zich heeft laten inspireren door Marokko!

DSCN8581-1 cc.jpgAls je het doosje opendoet, komt er een prachtige bronzer je tegemoet. Omringd door een highlighter en twee matte oogschaduwkleuren. De bronzer is duidelijk geïnspireerd door de Bobbi Brown Shimmer Brick, Serena’s favoriete make-up product!
Ik vind de binnenkant nóg mooier dan de buitenkant! Wat ik leuk vind, is dat je de strepen bronzer ook kunt gebruiken als oogschaduw. Net als de highlighter. Zo heb je ineens zes kleuren oogschaduw!

DSCN8568-1 cc

DSCN8720-1
Sandalwood Eyeshadow – Cinnamon Eyeshadow – Honey Glow Highlighter

DSCN8728-1
Glowing Bronzer

De swatches zijn echt prachtig! Zelfs de matte kleuren zijn goed gepigmenteed. Bij de bronzer heb ik eerste elke kleur individueel geswatcht en de laatste swatch is de drie kleuren gemengd. De bronzer is zo pretty!

DSCN8576-1 cc

Ook de binnenkant van het palette is mooi vormgegeven. Hier zie je ook duidelijk een Marokkaans tintje terugkomen. In de rand van het doosje staat Shine Bright, schattig detail! Ik vind het trouwens ook leuk dat Serena’s handtekening erin staat!

DSCN8545-1 cc
DSCN8583-1 cc

Ik vind het palette echt heel fijn werken. De kleuren zijn geweldig gepigmenteerd en ze blenden ook fijn. Echt een top palette! De bronzer geeft een sunkissed tint aan mijn gezicht en de highlighter zorgt voor een extra mooie glans! Ik ben echt heel blij dat ik dit palette heb weten te bemachtigen! Wat mij betreft, mag Serena vaker met Essence gaan samenwerken!

The Glow Must Go On Bronzing & Highlighting Palette is onderdeel van de LE Bloggers’ Beauty Secrets en is nú te koop bij het Kruidvat voor €4,99.
Wees er snel bij, want op=op!

Liefs,
Stacy

 

4 gedachten over “Beauty | Essence The Glow Must Go On by Serena Verbon

Geef een reactie

