persoonlijk

Persoonlijk | It’s My Birthday TAG!

birthday 1

Happy birthday to me!! Er is weer een jaar voorbij en vanaf vandaag ben ik ‘officieel’ volwassen! Ik ben namelijk 18 jaar geworden. Heel toepasselijk ga ik vandaag de It’s My Birthday TAG in vullen. Lees je mee?

♥ Welke dag is het vandaag?

Vandaag is het woensdag!

♥ Op welke dag ben je geboren?

Ik ben geboren op een maandag.

birthday 3

♥ Wat staat er bovenaan je verlanglijst dit jaar?

Eigenlijk helemaal niets! Meestal kan ik wel wat kleine dingetjes verzinnen, maar dit jaar lukte dat niet eens!

♥ Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?

Nee, eigenlijk nooit. Ik vier het altijd in het weekend, tenzij m’n verjaardag in het weekend valt.

♥ Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?

Pff…. Moeilijk! Vorig jaar kreeg ik een laptop, waar ik nog steeds heel blij mee ben. Dat was mijn verjaardags-/examencadeau. Ik kreeg namelijk drie dagen na mijn verjaardag te horen dat ik geslaagd was voor mijn Havo diploma! Ook ging ik twee (?) jaar geleden met mijn zus naar Blind Audition van The Voice Kids! Dat kreeg ik toen van haar als cadeau. Dat cadeau hoort ook in dit rijtje!

♥ Heb je weleens iets gevraagd, maar nooit gekregen?

Ik denk het niet, haha. Ik zal vast -toen ik klein was- hele rare dingen hebben geroepen. Maar ik kan niks bedenken waar ik niet blij mee was.

birthday 2

♥ Wat is je lievelingstaart?

Ik houd van heel veel soorten taarten! Maar als ik echt moet kiezen: Kwarktaart, appeltaart (het liefst die van mama!), Red Velvet taart, slagroomtaart, aardbeienvlaai en worteltaart! Dat zijn denk ik echt mijn favorieten!

♥ Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn?

Ik zou dit eerlijk gezegd niet echt weten….. Misschien dan een dagje weg met z’n allen of zoiets!

♥ Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?

“Vroeger” stond de kast altijd wel vol met kaartjes, maar dat is natuurlijk -met de komst van Whatsapp en Facebook- veel minder geworden. Nu krijg ik wel een bericht via Whatsapp en social media. Maarja, wat is veel?

birthday 4

Dat was dan de It’s My Birthday TAG! En nu ga ik genieten van de heerlijke zon!

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

