beauty

Beauty | Essence Vintage Rose by Beauty Palmira

DSCN8599-1 cc

Vorige week liet ik het The Glow Must Go On palette van Serena zien: Vandaag laat ik jullie nog een palette uit de collectie zien. Dat is namelijk het Vintage Rose eyeshadowpalette van Beauty Palmira. Zij is een Duitse blogster en mocht ook samen met Essence haar palette ontwerpen! Kijk je mee naar dit romantische palette?

DSCN8618-1 ccHet palette van Palmira heeft een romantische uitstraling. Dat is ook wat zij wilde uitstralen. Het palette is roze en heeft mooie rozen op de verpakking. Dit past natuurlijk heel goed bij de naam, “Vintage Rose”. Ik vind dit palette er weer heel leuk uit zien!

DSCN8631-1 cc

Maar de binnenkant van het palette is natuurlijk het belangrijkst! Ik vond dit palette op de persberichten het er mooist uitzien, samen met die van Serena. Ook in het echt vind ik hem erg mooi! Palmira heeft gekozen voor vijf oogschaduwkleuren, een eyeliner en een highlighter. Ook zit er een dubbelzijdig kwastje bij. De ene kant is een eyelinerkwastje en de andere een oogschaduwkwastje.

IMG_0504-1

Shimmer on you – Velvet Rose – Charming Mauve – Hazel Eyes – Earth & Love -Secret Key eyeliner -Hello Glow!

Ook deze swatches zien er goed uit! Ik vond dit palette wel iets stroever en minder intens dan het The Glow Must Go On palette. Bij dat palette had ik met één veeg gelijk een intense pigmentatie, nu moest ietsje meer moeite doen. Toch vind ik het niet slecht hoor! De roze kleuren vind ik echt heel mooi. Die maken een dagelijkse look toch wat specialer! De eyeliner is trouwens niet waterproof, maar hij blijft wel erg goed zitten. Ik kreeg hem niet met een normale oogmakeup-remover eraf!

DSCN8648-1 cc
DSCN8649-1 ccDit palette bevat ook een handtekening van de ontwerper, in dit geval dus Palmira. Ook heeft zij een tekstje in het randje laten zetten, namelijk: “Hello Beautiful!”.  Het tekstballonnetje met “Oh la la” vind ik ook een schattig detail!

DSCN8657-1 cc

DSCN8597-1 cc
Ja, dit palette vind ik ook echt heel mooi en fijn! De kleuren pakken op de ogen echt heel goed uit, blenden mooi en blijven ook de hele dag zitten. De eyeliner heb ik nog niet op het oog geprobeerd. Ik ben namelijk niet zo goed met eyeliner. Maar die ziet er ook prachtig uit! Dit palette behoort ook tot mijn favorieten!

Het Vintage Rose Eye Palette is onderdeel van de LE Bloggers’ Beauty Secrets en is nú te koop bij het Kruidvat voor €4,99.
Wees er snel bij, want op=op!

Liefs,
Stacy

3 gedachten over “Beauty | Essence Vintage Rose by Beauty Palmira

Geef een reactie

