beauty

Beauty | Lipstickstash – Voorjaarskleuren

DSCN8782-1

Twee maanden geleden liet ik jullie mijn najaarslipsticks zien. Die droeg ik toen nog volop. Maar nu we richting de zomer gaan, leek het me leuk om mijn voorjaarslipsticks te laten zien! Felle kleuren, roze en rood, zo kun je dit deel het best samenvatten! Kijk je mee?


DSCN8752-1
DSCN8760-1
Ultimate Colour Lipsticks in 250 Matt About Pink en 050 Princess Peach – Infinite Shine Lipgloss in 110 Tangerine Tango

Van Catrice heb ik twee lipsticks die echt zomer schreeuwen! Matt About Pink is al een aantal jaar groot favoriet in het voorjaar. Princess Peach is Γ©cht oranje en niet peach, zoals de naam doet vermoeden. Ik weet trouwens niet of deze lipsticks nog in het assortiment zitten. De lipgloss draag ik wanneer het Γ©cht heel warm is!

DSCN8762-1
DSCN8768-1
Hema Soft Matt lipbalm in 03

Oeh, deze kleur! Zo ongelofelijk mooi! Vorig jaar zomer was deze lipbalm groot favoriet!

DSCN8773-1
DSCN8777-1-1
DSCN8805-1Lipsticks in 09 Innocence en 53 On Fire! – Liquid Lipstick in 300 Coral Flush – Instant Lip Colour & Shine in DeLIPcious

De lipsticks van Miss Sporty vergeet ik nog weleens. Innocence is barbie-roze en staat niet bij elke look. Daardoor draag ik hem een stuk minder. On Fire en DeLIPcious zijn allebei rood, maar toch heel anders. DeLIPcious is namelijk warmer van kleur dan de lipsticks. Coral Flush heb ik nog niet veel gedragen. Deze kleur is echt een neon kleurtje. Hij geeft bijna licht!

DSCN8782-1Essence Gel Tint in 03 Flashy Apricot – Lipstick in 01 Coral Calling – Tinted Lipbalm in 01 Loose Your Heart On The Board (LE)

Deze drie kleuren van Essence zijn groot favoriet. Elk voorjaar weer! De gel tint zit niet meer in het assortiment en dat vind ik best jammer. Ik vind dit product namelijk heel fijn! De tinted lipbalm is voor een lipbalm heel goed gepigmenteerd; Op de lippen is hij knalroze! Coral Calling is denk ik wel bekend bij beauty-liefhebbers! Een kleur die altijd wel goed is!

DSCN8785-1MUA Lipstick in Tulip – Maybelline Super Stay Lipstick in 110 Neverending Pink

Deze kleuren draag ik niet vaak. De MUA lipstick vind ik niet altijd mooi staan bij mijzelf. Neverending Pink vind ik echt wel prachtig, maar deze lipstick is afgebroken. Daardoor pak ik hem er niet meer veel bij.

DSCN8797-1Max & More Lipstick in Soft Coral en Cherry Red – NYC Lipstick in 417 Flirty

De Max & More lipsticks zijn echt super fijn en vooral voor de goedkope prijs! Soft Coral is echt groot favoriet in het voorjaar. Perfect zomerkleurtje! Cherry Red heb ik er afgelopen zomer niet vaak bij gepakt, maar dat wil ik dit jaar wel gaan doen! De NYC lipstick lijkt heel heftig, maar op de lippen is hij heel sheer.

Dat waren mijn voorjaarslipsticks! Ik heb nu bijna al mijn lipsticks laten, er missen er nog een paar. Dat zijn lipsticks die ikΒ  altijd wel draag. Of het nu winter is of hartje zomer. Deze lipsticks zal ik later nog laten zien!

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Beauty | Lipstickstash – Voorjaarskleuren

Geef een reactie

