beauty

Beauty | Essence Shape & Shadows by Mary

DSCN8684-1

Van de Bloggers’ Beauty Secrets lijn liet ik al het palette van Serena en Palmira zien. Dit waren mijn favorieten toen ik ze zag. Toch nam ik ook de andere twee paletten mee. Deze wilde ik eigenlijk niet reviewen, maar toen ik hoorde dat de paletten in het vaste assortiment komen, besloot ik het toch te doen! Vandaag review ik het derde palette van deze lijn. Deze is ontworpen door Mary en staat helemaal in het teken van de wenkbrauwen en het omlijnen van de ogen!

DSCN8668-1

Het palette van Mary (strikeapose.co.uk) heeft allemaal tinten bruin op de voorkant. Elke geografische vorm heeft een andere tint bruin. De bruine tinten verraden de binnenkant van het palette wel. Deze is namelijk vol met bruine oogschaduws/wenkbrauwpoeders. De paarse kleur ‘popt’ er goed uit hierdoor! Ik vind dit palette ook weer leuk vormgegeven.

DSCN8703-1
DSCN8702-1
DSCN8701-1
De binnenkant van het palette is ook bruin en paars, maar hij bevat ook wat roze! Ik vind dit een leuke kleurencombinatie. Het matcht perfect! Naast de oogschaduws/wenkbrauwpoeders bevat het palette ook een highlighter, een spiegel, een prime & fix wax en een kwastje. Het kwastje heeft een schuin afgesneden kant en een “spooly” om je wenkbrauwen mee door te borstelen.
Ook het Shape & Shadows palette bevat de handtekening van de ontwerpster. In dit geval dus Mary! Ik blijf dit een tof detail vinden; het maakt het palette zoveel persoonlijker!

DSCN8690-1
IMG_0527-1
Hazel Grace – Marilyn Metallic – Highlighter Billie Vanilli – Audrey highbrow – Brigitte Brown

Maar het gaat natuurlijk om de oogschaduws! Het idee bij dit palette is dat je én je wenkbrauwen ermee kan doen én er een prachtige ooglook mee kan maken. Daarom zijn er drie kleuren mat. Deze kun je dus gebruiken voor je wenkbrauwen!
De swatches van dit palette vond ik ook weer fantastisch! De pigmentatie van deze paletten is echt heel goed! Zelfs de matte kleuren geven genoeg kleur af! De highlighter is trouwens ook schitterend!

DSCN8663-1

DSCN8670-1
Ik had het niet verwacht, maar ik vind palette echt fantastisch! Ook om je wenkbrauwen mee in te kleuren. Ik gebruik zelf altijd een potloodje en door dit palette ben ik voor het eerst poeder gaan gebruiken. En ik moet zeggen dat het me wel bevalt! Ik gebruik zelf een mix van Hazel Grace en Audrey Highbrow. Deze combi is voor mij perfect! Het kwastje wat er bij zit is trouwens prima!
Maar ook een mooie ooglook maken gaat met dit palette erg goed! De kleuren blenden fijn en de combinaties zijn altijd goed! Mijn favoriet is Marilyn Metallic. Dit is echt een prachtige kleur!

Het Shape & Shadows palette is nu te koop als limited edition, maar komt vanaf augustus ook in het vaste assortiment van Essence. Het palette kost €4,99.

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Beauty | Essence Shape & Shadows by Mary

Geef een reactie

