beauty

Beauty | Essence Lights Of Oriént – Review

RSCN8975-1Hi allemaal! Daar ben ik weer! Afgelopen week is er geen artikel online gekomen. Dit komt doordat ik niet helemaal lekker was. Maar ik voel me weer beter en ga dus weer lekker bloggen! Vandaag heb ik een review voor jullie van een prachtige limited edition! Op deze Lights of Oriént collectie heb ik lang zitten wachten. Maar hij ligt eindelijk in de winkels en ik zal vandaag vertellen of de collectie echt zo mooi is!

DSCN8815-1Ik heb van deze collectie het oogschaduwpalette, de highlighter stick en één van de lipsticks meegenomen. Verder bestaat de lijn ook nog uit twee bronzers, twee andere kleuren lipsticks, een bodysplash, een eyelinerpen, twee eyebrow shapers, vier nagellakjes, plaktattoo’s en een kwast.
Ook moet er een blush zijn, maar die heb ik nog nergens gezien. Hij staat ook niet op het kaartje waar de prijzen op staan. Heel raar, want hij is wel erg mooi!

DSCN8836-1

DSCN8829-1Essence Lights of Oriént eyeshadow palette – 01 We ♥ Arabian Nights – €4,59

Het oogschaduwpalette ziet er prachtig uit! Het doosje is zo mooi gedaan. Echt een eyechatcher! De oogschaduws zelf doen me echt denken aan 1001 nacht. De kleuren zien er super mooi in het doosje, maar hoe zijn de swatches?!

DSCN8848-1
DSCN8850-1De swacthes zijn ook prachtig! De pigmentatie is echt heel goed! Ik had wat wisselende meningen gelezen over de pigmentatie, maar ik ben er tevreden over! De matte kleur is wel wat stroever dan de anderen. Wel mis ik een écht donkere kleur. Op de ogen blijven de kleuren namelijk best licht. Is ook prima natuurlijk, maar soms houd ik ervan om mijn ogen iets meer aan te zetten. Dat lukt niet met dit palette. De kleuren blenden wel goed en blijven ook rechtovereind staan. Dat is een pluspunt!

DSCN8870-1
DSCN8852-1
DSCN8858-1
Essence Lights of Oriént highlighter stick – €3,99 – 01 Golden Gate To Oriént

Over de highlighter stick twijfelde ik eigenlijk om hem mee te nemen. Ik heb namelijk al zo’n stick van Kiko. Maar toen ik hem swatchte, was ik verkocht! Die moest mee! Hij is werkelijk schitterend. Het is een creamy highlighter, maar hij is heel makkelijk aan te brengen met de stick. Ook blendt hij super mooi uit en makkelijk! Ik breng hem zelf aan vanuit de stick op mijn jukbeenderen en blend hem dan uit met mijn vingers. Dit vind ik het makkelijkst! De highlighter blijft ook de hele dag op zijn plek.
Dit kan echt een nieuwe favoriet worden!

DSCN8874-1
DSCN8884-1
DSCN8887-1Essence Light of Oriént matt lipstick – €2,59 – 02 Princess Jasmine Choice

En dan de lipstick! Ik kan vast verklappen dat dit ook wel een nieuwe favoriet kan worden. Hij is paars en dat vind ik soms nog weleens een beetje heavy, maar deze lipstick is zó mooi! Het is een matte lipstick, maar hij voelt wel fijn op de lippen. Ook blijft na een hapje eten en wat drinken nog uitstekend op zijn plek zitten. Deze lipstick is echt een aanrader!

DSCN8892-1Hier de swatches van de lipstick en highlighter. De lipstick is super goed gepigmenteerd. Op deze foto komt de kleur beter over dan op de foto’s hierboven. En check de highlighter! Zo ontzettend prachtig! Dit is maar één laagje en dan al zo’n glans!

DSCN8842-1Misschien heb je het al gemerkt, maar ik ben echt heel enthousiast over deze collectie! Ik vind deze drie producten echt toppers! Ik denk dat ik ze deze zomer nog erg veel ga gebruiken! Echte aanraders!

De Lights of Oriént lijn is limited edition en te koop bij het Kruidvat. Wees er snel bij, want op=op!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

