persoonlijk

Persoonlijk | Mededeling Zomer

Palmtrees

Vandaag heb ik een mededeling / update voor jullie. De zomervakantie begint hier namelijk bijna en voor mijn blog zal dat ook “gevolgen” hebben. Lees je mee?

Ik woon in Haarlem en dat valt onder de regio Noord. Dat betekent dat hier aanstaande vrijdag de zomervakantie begint! Ik heb natuurlijk een tussenjaar, maar toch houd ik de vakanties aan. Mijn moeder werkt namelijk in het onderwijs en zij is dus straks zes weken vrij! In de vakanties blog ik eigenlijk nooit, alleen merken jullie daar niks van. De artikelen staan namelijk ingepland en komen gewoon online. Ook deze zomer zal dat zo zijn!

Bikini's - Life of Stacy

Maar, deze zomer zullen er niet twee artikelen per week online komen! Ik heb er namelijk voor gekozen om maar één artikel per week te plaatsen. Dit artikel zal op woensdag online komen.  Door maar één artikel per week te plaatsen, weet ik zeker dat er iets online komt. Er zal weleens een extra artikel online komen. Dit zal dan op de zondag zijn.
Eigenlijk zijn het precies dezelfde dagen, maar dan is de zondag niet zeker.

Het zomerrooster zal vanaf 13 juli tot 31 augustus gelden. Vanaf 31 augustus komen er weer twee artikelen online (als school dat toelaat…).

Fijne zomer!

Liefs,
Stacy

 

Een gedachte over “Persoonlijk | Mededeling Zomer

Geef een reactie

