beauty

Beauty | Reload – The Perfume Mini-Spray

DSCN9030-1De Reload The Perfume Mini-Spray kreeg ik totaal onverwachts voor mijn verjaardag. Mijn zus had hem al gekregen voor kerst en toen kwam ik erachter wat een leuk systeem het eigenlijk is. Het is een parfumverstuiver die je makkelijk in je tas mee kan nemen. En ik vind hem erg handig! Vandaag vertel ik je er alles over!
DSCN9059-1Zo ziet het doosje eruit. Dit is de starterskit en die bevat het ‘hoesje’, een flesje en een klein vergietje. Ik heb hem in het wit, maar hij is ook nog te koop in het zwart.
Er zijn trouwens nog meer hoesjes te koop, maar die moet je apart kopen. Met die hoesjes kun je je Reload parfumspray een persoonlijk touch geven!

DSCN9041-1Als je de bovenkant eraf haalt, zie je de inhoud. Het flesje moet in de witte huls. Als die erin zit, kan je je parfum gebruiken!

DSCN9043-1

Het flesje kan je vullen door het sprayknopje van je parfumfles af te halen en deze erop te zetten. Een paar keer drukken en hij zit vol! Kan het sprayknopje niet van de fles, dan kan je het vergietje gebruiken. Deze zet je op het tuutje (het onderste deel) en dan spray je met je parfum in het vergietje.

DSCN9048-1
Maar, wat ik vooral erg leuk (én handig!) vind aan het Reload systeem, is dat je kleine parfumflesje kan kopen om te gebruiken. Deze zijn te koop van de merken: Givenchy, Juicy Couture, Kenzo en Hugo Boss. Hugo Boss heeft twee geuren uitgebracht.
Deze flesje klik je in de huls en dan heb je gelijk een lekkere geur. Op deze manier kan je makkelijk een geur ontdekken, zonder er veel voor uit te geven. Ze kosten namelijk maar €5,- en daar krijg je 5 milliliter voor. Ook krijg je in de verpakking van het geurtje een kortingsbon van €5,-. Deze kan je inleveren als je die geur in een verpakking van 50ml of meer koopt.

DSCN9056-1Kijk hoe klein die flesje zijn! Ik heb op het moment die van Kenzo erin zitten, dus vandaar dat die er niet bij ligt. Ik heb ze alle drie gekregen voor mijn verjaardag en ze hebben de geuren echt goed uitgekozen! Al vind ik alle geuren die ze verkopen voor Reload lekker ruiken.
Bij de Douglas vertelden ze dat er in de toekomst nog meer geuren uitkomen! Dus dat is wel leuk!

DSCN9026-1 De Reload The Perfume Mini-Spray is klein, compact en je kan makkelijk een geur erin doen. Ik gebruik hem ook graag thuis, maar hij is wel echt perfect om mee te nemen. Bijvoorbeeld op vakantie! Ja, ik ben echt enthousiast over het Reload systeem!

Reload The Perfume Mini-Spray starterskit kost €19,95 en is te koop bij de Douglas.
De geuren kosten €5,- per stuk en zijn ook te koop bij de Douglas.

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Beauty | Reload – The Perfume Mini-Spray

  1. Ik vind ze heel leuk en ook erg handig, zelf heb ik er ook 1 gekregen. Maar weet niet of ik er zelf 1 aan zou schaffen. Ik vind het best wel prijzig € 20 euro voor een lege houder haha

Geef een reactie

