lifestyle

Lifestyle | Summer essentials

DSCN9075-1Jaaa, de zomervakantie is hier nu bijna een week bezig! En daarom leek het me leuk om vandaag mijn Summer Essentials te delen. Oftewel; de dingen die ik écht niet kan missen in de zomer! Kijk je mee?
DSCN9082-1
 ♥ Zonnebril
Deze kan natuurlijk niet missen in dit rijtje! Ik draag eigenlijk niet graag een zonnebril. Ik vind het namelijk gewoon niet zo lekker zitten, haha. Maar toch pak ik hem er wel bij als het zonnetje schijnt. Kijkt wat makkelijker!

♥ Bodybutter / Bodylotion
In de zomer smeer ik veel meer bodybutters en bodylotions. Mijn huid is er namelijk altijd wel aan toe na een zomerdag. In de winter is mijn huid nooit droog en in de zomer juist wel!

♥ Felle lipsticks
Ja, deze kunnen écht niet ontbreken voor mij! In de zomer draag ik vaak alleen wat bb-cream en mascara. Een opvallende lipstick is voor mij dan echt een musthave! Maakt mijn look toch iets meer af. Die van de Hema is trouwens groot favoriet!

DSCN9064-1
♥ Een goed boek
In de zomer lees ik altijd veel meer dan in het najaar. Lekker buiten in het zonnetje kan ik makkelijk een boek uitlezen!

The Glow Must Go On – Bronzing & Highlighting Palette
Dit palette is zomer in een doosje! De bronzy kleuren en de highlighter zorgen echt voor een prachtige glow! Als het een regenachtige zomerdag is, pak ik dit palette er zeker bij! Dan zorg ik zelf wel voor het zonnetje!

♥ Fujifilm Instax Mini 8
Ik kreeg deze voor mijn verjaardag en ik ben verliefd! Vooral met de zomer denk ik dat ik hem heel veel ga gebruiken! Echt een zomer musthave voor mij!

Dit waren mijn summer essentials! Deze zes dingen kan ik echt niet missen deze zomer!
Over de camera komt trouwens eind deze maand een review online, dus stay tuned!

Welke dingen zijn voor jou echt zomer musthaves?

Liefs,
Stacy

 

 

Geef een reactie

