beauty

Beauty | Touch Up To Go by Diana zur Löwen

FSCN8906-1Ik ben aan beland bij het laatste palette uit de Bloggers’ Beauty Secrets lijn: Het Touch Up To Go! palette. Deze is ontworpen door Diana zur Löwen uit Duitsland. Zij wilde graag een palette ontwerpen die perfect is om mee te nemen. Dat heeft ze zeker gedaan, maar ben ik net zo enthousiast over dit palette als over de andere?
FSCN8908-1Het palette heeft een heel girly uiterlijk. Roze, lichtgeel, paars en wit. De buitenkant is erg vrolijk, maar hoe ziet de binnenkant eruit?

FSCN8939-1
FSCN8934-1
FSCN8933-1En de binnenkant ziet er ook erg vrolijk uit! Dezelfde kleuren komen weer terug in het uiterlijk van de binnenkant. Het palette heeft allemaal schattige stipjes, afbeeldingen en natuurlijk Diana’s handtekening! Het Touch Up To Go! palette bevat een duo blush, drie oogschaduwkleuren en een balsem.
De balsem kun je mengen met de poeders en dan zou je een kleurtje moeten hebben. Deze zou je dan op de lippen kunnen aanbrengen.

FSCN8941-1

Er zit ook een kwastje bij. Ik gebruik hem zelf niet, maar hij voelt wel erg zacht aan. Dus ik denk dat hij wel te gebruiken is!

DSCN8951-1Peach & Party blush – On The Mauve Eyeshadow – Coffee To Go Eyeshadow – Shine On Eyeshadow

De swatches zien er prima uit! Ik heb de blushes wel wat meer opgebouwd, omdat ik dat ook doe op mijn gezicht. Ze blijven alleen heel subtiel. De oogschaduws vind ik gewoontjes. Ze zen er mooi uit, maar ze zijn niet bijzonder. De glans in de Shine On Eyeshadow vind ik wel prachtig! De balsem is trouwens gewoon transparant.

FSCN8948-1

Ik vind het Touch Up To Go! palette mooi, maar niet bijzonder. Hij is wat gewoontjes. De andere paletten vond ik wat specialer! Toch is het een goed basis palette, wanneer je net begint met make-up, of deze kleuren graag draagt. De kwaliteit is namelijk uitstekend dus daar hoef je het niet voor te laten. Mooi basis palette!

Het Touch Up To Go! Palette komt vanaf augustus in het vaste assortiment van Essence en zal €4,99 gaan kosten.

Lees hier mijn andere reviews van de Bloggers’ Beauty Secret paletten:
The Glow Must Go On
Vintage Rose
Shape & Shadows

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

