beauty

Beauty | Back To School – Mijn Favoriete Nude Paletten

FSCN9125-1

Eind deze maand beginnen de scholen weer hier. En ook moet ik er -na een jaar rust- weer aan geloven! Het leek me leuk om dit jaar weer eens wat “Back To School” artikelen te maken. Vandaag begin ik met een Beauty artikel. Geen make-up look, maar mijn favoriete nude paletten! Lees je mee?
Ik heb ervoor gekozen om mijn favoriete nude paletten te laten zien, omdat deze erg geschikt zijn voor naar school! Deze oogschaduwkleuren zijn niet heel “eng” om te dragen en zijn ook niet heel erg opvallend. Maar je hebt toch iets op!

FSCN9130-1

FSCN9129-1
W7 – Naked Nudes Eyeshadow Palette

Dit is echt een all-time favorite! Zelf heb ik dit palette ongelofelijk veel in de vierde en vijfde klas gedragen. Hier maakte ik echt mijn dagelijkse look mee. Nu gebruik ik hem iets minder, omdat ik ook graag andere oogschaduwpaletten gebruik. Maar als ik me even snel wil opmaken, dan gebruik ik deze!

FSCN9110-1

FSCN9111-1
I Heart Make-Up – Naked Chocolate Eyeshadow Palette

Dit is -denk ik- mijn favoriete nude palette op het moment! Ik gebruik hem heel erg graag. Dit palette is echt perfect voor een dagelijkse look. Er zitten matte kleuren in, maar ook shimmery en dat vind ik altijd heel fijn! De pigmentatie van de chocoladepaletten is altijd geweldig en ze werken ook erg fijn!

DSCN8544-1 cc

DSCN8581-1 cc

Essence – The Glow Must Go On by Serena Verbon

Dit is één van mijn laatste aanwinsten en i love it! Ik moet mezelf echt bedwingen om hem niet elke dag te gebruiken! Dit palette was eigenlijk een limited edition, maar omdat ze zo snel uitverkocht waren, heeft Essence besloten om hem in het vaste assortiment te plaatsen. Gelukkig maar, want hij is zó mooi! Je hebt met dit palette trouwens alles in één, want de shimmery kleuren kan je ook gebruiken als blush! Dit palette is echt perfect voor een school-look!

FSCN9126-1

Dit waren mijn drie favoriete nude paletten van het moment. Die ook nog is perfect zijn voor naar school! Met het W7 palette kan je de meest naturelle look maken, met het Naked Chocolate palette kan je alle kanten op en met The Glow Must Go On kan je een mooie glowy look maken. Het is net wat je wilt!

Wat is jouw favoriete nude palette op het moment?

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Beauty | Back To School – Mijn Favoriete Nude Paletten

Geef een reactie

