fashion

Fashion | Back To School – Outfits

BTS outfit title jpgHet tweede Back To School artikel staat in het teken van outfits! Op Polyvore.com heb ik drie outfits gemaakt en vandaag deel ik deze met jullie! Ik heb één outfit gemaakt met een jeans, één met een jurkje en één met een rokje. Bereid je alvast voor op simpelheid en streepjes. Veel streepjes!
BTS outfit 1 jpgVoor de eerste outfit heb ik een jurkje gebruikt. Ik vond het namelijk altijd heel raar om een jurkje naar school te dragen, terwijl ik thuis wél jurkjes droeg. Ik voelde me altijd bekeken ofzo iets… Maar dat is natuurlijk onzin. Ik heb gekozen voor een los vallend jurkje met een jasje erop. Hier is het een bomberjack, maar het staat ook leuk met een leren jasje of een spijkerjackje. Voor school zijn All Stars fijn om op te lopen en ze staan er wat meer casual onder dan hakken.

BTS outfit 3 jpg

Bij deze destroyed jeans heb ik een t-shirt gekozen met streepjes en daarop een colbert. Het colbertje is natuurlijk wat netter, maar door hem te combineren met deze jeans wordt het wat meer casual. Bij deze outfit zou ik zelf laarsjes met een hak dragen, maar All Stars of andere sneakers staan er natuurlijk ook leuk onder!

BTS outfit 2 jpgRokjes zijn natuurlijk ook heel leuk om te dragen! De A-line button front skirts vind ik geweldig, dus ik moest er een outfit mee maken. Dit rokje heb ik wederom gecombineerd met streepjes. Streepjes zijn gewoon heel makkelijk en leuk te combineren. Het is toch even wat anders dan een simpel wit shirt. Ik heb er een leren jack bijgevoegd en laarsjes met een hakje. Bij deze outfit geldt natuurlijk ook dat je er All Stars onder kan dragen. Om het geheel wat liever te maken heb ik gekozen voor een pastel roze rugzak. Die vind ik trouwens echt te gek!

En dan waren dit de outfits! Het jurkje en het rokje kan je natuurlijk ook met een panty dragen. Daardoor zijn deze outfits perfect voor de herfst! Ik kan niet echt een favoriet kiezen, omdat ik alle drie de outfits zo zou aantrekken!

Welke outfit is jouw favoriet?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

