persoonlijk

Persoonlijk | Goals voor het nieuwe schooljaar!

quote dreams

Vandaag leek het me wel weer eens leuk om mijn doelen te vertellen. Het nieuwe schooljaar is hier net begonnen en daarom leek het me een goed moment om dat nu te doen. Benieuwd naar mijn goals voor komend schooljaar?


 ♥ Regelmatig blijven bewegen / sporten.

In mijn tussenjaar ben ik weer begonnen met work-outs en dit wil ik graag zo houden. Het maakt me niet of het nou yoga, een challenge of Blogilates is; Ik wil blijven bewegen!

♥ Het eerste jaar van mijn opleiding halen.

Ik ben dit schooljaar begonnen aan de hbo-opleiding Social Work en ik wil dus ook erg graag m’n eerste jaar halen!

♥ Creatief bezig blijven.

Afgelopen jaar ben ik weer veel creatief bezig geweest. Ik ben weer gaan tekenen en nu ben ik veel bezig met verschillende handschriften. Ik hoop dat ik dit kan volhouden tot eind dit jaar!

quote goals

♥ Met regelmaat blijven bloggen.

In mijn tussenjaar heb ik natuurlijk veel geblogd. Zo ben ik overgegaan van één artikel per week naar twee artikelen per week. Ik hoop dit ook vol te houden. Of ik twee artikelen blijf posten, weet ik niet, maar ik wil er wel regelmaat inhouden!

♥ Blijven genieten van de kleine dingen.

Ik geniet op het moment heel erg van de kleine dingen, maar ik hoop dat dit ook zo blijft als alle drukte er weer is.

quote happy

♥ Dingen leren loslaten.

Ik ben best een stresskip en een piekeraar, maar dit kan behoorlijk in de weg zitten. Ik hoop dat het dit jaar lukt om dingen beter los te laten. En dan heb ik het vooral over schoolwerk. Als iets niet lukt, is er morgen weer een dag!

♥ Gewoon hakken, jurkjes en rokjes dragen.

Heel stom misschien, maar ik draag bijna nooit jurkjes of hakken, terwijl ik het wel erg leuk vind! Dit schooljaar wil ik dit dus ook meer gaan dragen!

Wat zijn jouw doelen voor aankomend schooljaar?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

