Reading

Reading | Review: Mr. Big

DSCN9141-1Vandaag heb ik een boekreview voor jullie! In de zomer las ik het boek Mr. Big uit. Een liefdesroman over vrouwen die gelijk trouwen met de liefde van hun leven, nadat ze zijn gedumpt door één bepaalde man. Benieuwd wat ik ervan vond?

Over Mr. Big
“Uitgaan met Billy Nolan in Brooklyn is een magische ervaring voor alle vrouwen die dromen van een perfecte huwelijksdag. Want Billy is niet alleen geweldig knap en sexy, hij heeft nóg een bijzondere eigenschap. Elke vriendin die hij dumpt -en hij dumpt ze allemaal- trouwt onmiddellijk daarop met de volgende man die ze ontmoet. Ook Kate Jomeson heeft plannen met de charmante Billy. Maar niet alleen voor zichzelf. Haar beste vriendin, plotseling in de steek gelaten door diens verloofde, moet geholpen worden. Kate snapt er dan ook niks van dat ze ‘badboy’ Billy zelf ineens zo aantrekkelijk vindt. Ze blijft maar over hem fantaseren…”

Over Olivia Goldsmith

Olivia Goldsmith is een Amerikaanse auteur. Ze is het meest bekend van haar debuutroman “The First Wives Club”, die ook is verfilmd. Goldsmith is geboren in 1949 en overleed in 2004.

3

Mijn mening

Ik vond het een fijn boek om te lezen. Ik kwam vrij snel in het verhaal en bleef er ook goed in hangen. Het boek gaat niet vervelen naar verloop van tijd. Goldsmith beschrijft de personages erg goed en daardoor zag ik ze voor me. Ik kon me daardoor goed inleven in de personages.
Het boek las ook lekker door. Het is erg vlot geschreven met hier en daar wat humor. Het is echt een vrolijk verhaal, met leuke dialogen tussen de hoofdpersonages. De liefde die uiteindelijk bloeit tussen Billy en Kate is hartverwarmend om te lezen.
Ik wilde in dit boek telkens door lezen en dat is een erg goed teken! Ik vond dit boek echt heel leuk om te lezen en vond het zelfs een beetje jammer toen hij uit was. Ik wilde door, ik wilde weten hoe het verder gaat.

Conclusie

Ik vind dit wel echt een aanrader! Het boek leest lekker door, het is vrolijk en daarnaast zit het verhaal gewoon erg goed in elkaar. Een aanrader maakt, als je houdt van humoristische liefdesromans!

Mr. Big geschreven door Olivia Goldsmith koop op je op bol.com voor €9,90

Liefs,
Stacy

 

 

 

Geef een reactie

