fashion

Fashion | Trends Autumn/Winter 2016/2017

title collage

Paar maanden geleden liet ik jullie de trends voor deze zomer zien. Maar terwijl de zomer nog niet eens begonnen was, lieten modeontwerpers de trends voor de aankomende herfst/winter zien! Vandaag deel ik vijf favoriete trends met jullie!
velvet collage

Velvet everywhere!

Velvet komt helemaal terug! Op de catwalk werden vooral outfits gezien die van top tot teen waren gecombineerd met velvet. Dit kan best too much zijn. Dus wil je het subtieler doen, kies dan voor een shirtje of een jasje van een velvet stofje!

dark romance collage

The dark side of pretty.

Op de catwalk werden ook veel romantische, zwarte outfits gepresenteerd. Dit waren all black outfits, maar wel bestaande uit kant. Dit kant maakt het wat romantischer. Wil je meedoen aan deze trend? Kies dan voor een zwarte, kante peplum top en combineer deze met een zwarte jeans. Zo doe je mee aan de trend, maar is je outfit wel casual.

streetwear collage

 Streetmode.

Dit seizoen zijn er romantische trends, maar ook wat stoerdere. Zoals deze! Bomberjacks waren al een trend in de zomer, maar ook in de herfst (en winter) mogen ze nog! Ook zijn sweaters helemaal in. Dat is ook wel fijn, want zo hoef je geen kou te lijden. Deze trend is redelijk makkelijk! Een mooie, warme sweater gecombineerd met een jeans en sneakers of laarsjes met een hak. Persoonlijk vind ik laarsjes met hak ook altijd erg leuk onder een sweater staan!

tartan collage

Tartan, tartan, tartan.

Ook in najaar 2015 was tartan een trend. En dit jaar komt het weer terug! Tartan is een print met ruiten en zie je vooral in de kleuren groen, rood, blauw en geel. De lijn is meestal zwart. Je kan natuurlijk all the way gaan en jezelf helemaal onderdompelen in de tartan print. Ik zou het wat subtieler doen; de tartan print is namelijk redelijk opvallend. Ik zou voor een rokje gaan en deze combineren met een zwart blouseje. Wil je het helemaal subtiel doen, kies dan voor een sjaal met deze print!

summer in fall collage

Summer in fall.

Deze zomer was kant een trend. En dat blijft ook in de herfst zo. Niet alleen in zwart, maar ook in wit. Dit is echt een romantische trend met veel kant, zachte kleuren en bloemen. Een zomeravond in de herfst eigenlijk!

Ik vind de trends leuk, maar niet spectaculair. Ik moet wel zeggen dat dit echt mijn favorieten zijn. De tartan trend is misschien wel mijn nummer 1. Kant vind ik altijd mooi, dus om dat weer als mijn favoriet te benoemen… De velvet trend vind ik ook wel leuk!

Welke trend is jouw favoriet?

Liefs,
Stacy

Bron foto’s: Harper’s Bazaar. Hier vind je ook andere trends!
Geef een reactie

