persoonlijk

Hello again!

img_1258-1

Hey jij daar! Lang niet gezien! Hoe is het? Met mij gaat het goed; vanaf vandaag ben ik weer helemaal terug. Mét nieuwe lay-out en heel veel zin! Ik ben een tijd afwezig geweest. Dit had te maken met een heleboel dingen, waaronder twijfels, drukte en vermoeidheid.

Maar de drukte is nu weg en ik kom steeds meer tot rust. Ook zijn de twijfels weg, maar daar komt zondag een uitgebreid artikel over. Ik heb er zin! Zin om nieuwe content te gaan maken. Ik heb het schrijven echt ontzettend gemist!

In 2017 gaat Life Of Stacy er wat anders uitzien dan in 2016. Door een nieuwe lay-out, maar ook door de artikelen. Voorheen schreef ik vooral over beauty. Dit blijf ik doen, maar wel in mindere mate. Ik wil onder andere lifestyle, fashion en fotografie een grotere rol laten spelen hier!

Er gaan weer artikelen online komen op woensdag en zondag. Maar ook om de week op vrijdag! Voor deze maand staan er al een hoop artikelen klaar, dus ik hoop je snel weer te zien!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

