goals·persoonlijk

Personal | Goals for February

februari

Ik ben van plan om elke maand minstens drie doelen voor mezelf op te stellen. Dit kunnen grote doelen zijn, maar ook kleine. Vandaag wil ik het gaan hebben over mijn doelen voor februari. Voor deze maand heb ik drie kleine doelen opgesteld voor mezelf!

♥  Elke dag mediteren

Ik heb wel vaker geprobeerd om elke dag te mediteren, maar het lukte dan toch niet. Deze maand wil ik het echt elke dag gaan doen. Ik doe het nu ongeveer twee à drie keer in de week, maar ik wil het liefst elke dag mediteren. Ik word er namelijk erg ontspannen van! In maart zal ik een uitgebreid artikel over mediteren gaan schrijven.

♥  Doordeweeks uiterst om 8 uur opstaan

Doordat ik gestopt ben met mijn opleiding (zondag meer hierover!) hoef ik niet meer voor school uit bed. Om een beetje ritme te houden, wil ik doordeweeks uiterst om 8 uur uit bed. Ik ben vaak om 7 uur al wakker, maar dan vind ik mijn bed toch nog iets te lekker liggen. Vooral nu in de winter! Deze maand wil ik dus proberen om sowieso doordeweeks om 8 uur uit bed te gaan. Of eerder, dat mag natuurlijk ook…

♥  Twee à drie keer per week iets aan beweging doen

Ik wil meer gaan bewegen! En nu écht! Ik heb een nieuwe oplader voor mijn Wii-controles gekregen voor Kerst (mijn oude was stuk), dus nu kan ik eindelijk weer gaan Wii-en. Dus dan kan ik ook weer Zumba en Just Dance doen. Ik heb dansen altijd erg leuk gevonden en dit is voor mij dan ook een makkelijke manier om meer te gaan bewegen. Zo kan ik tevens mijn conditie weer opbouwen… Naast Zumba en Just Dance wil ik ook weer sportoefingen gaan doen. Een afwisseling, net waar ik op dat moment zin in heb.

♥  Weer beginnen met cursus Journalistiek

Nog één klein puntje: Doordat ik ben gestopt met mijn opleiding, heb ik weer tijd voor mijn cursus Journalistiek. Deze heb ik niet voor het starten van de opleiding kunnen afmaken en dat wil ik nu wél gaan doen. In februari wil ik er weer mee gaan beginnen!

Dit waren mijn doelen voor februari! Niet hele grote doelen, maar voor mij wel belangrijk. Heb jij een doel voor februari?

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

