lifestyle

Currently loving | Januari 2017

dscn9346-1 Vandaag wil ik mijn favorieten van afgelopen tijd met jullie delen. Ik deel ze niet élke maand, maar ik heb de afgelopen tijd wel hele duidelijke favorieten gehad. Daarom leek het me leuk om ze met jullie te delen. Kijk mee naar de dingen waar ik op het moment erg blij van word.

dscn9383-1Armcandy

Ik droeg altijd één armbandje; een roségouden met een hartje eraan. Maar die begon wel een beetje te verkleuren. Voor kerst kreeg ik het onderste armbandje, die met de drie bedeltjes. Zelf kocht ik bij de Lucardi nog de andere twee bandjes, om ze bij elkaar te dragen. De kleuren van het bovenste en onderste armbandje lijken op de foto meer op goud, maar zijn eigenlijk rosé. Ik droeg eigenlijk altijd zilver, maar nu neig ik steeds meer naar rosé. Deze drie armbandjes vind ik echt mooi bij elkaar staan en zijn dan ook groot favoriet geweest!

dscn9350-1

dscn9365-1Catrice Victorian Poetry Satin Matt Lip Colour in C02 Poetic Pink

De lipstick van Catrice zat in een limited edition, Victorian Poetry, van een tijdje geleden. Eigenlijk sprak de huls me vooral aan, maar de kleur is ook prachtig! Ik zou het niet als roze omschrijven, maar meer als rood met een vleugje roze. De lipstick is mat, maar hij voelt wel heel fijn op de lippen. Dat is echt een groot pluspunt! Ik heb deze lipstick de laatste tijd veel gedragen.

dscn9346-1Lipbalm & handbalm van eos

Met dit koude weer hebben mijn lippen en handen wel wat extra verzorging nodig! Normaal heb ik niet echt last van droge lippen, maar nu zijn ze super droog. De lipbalm is dan ook al bijna op. De handbalm kreeg ik voor kerst en hij is heel fijn! De geur is heerlijk en hij trekt snel in. Dat vind ik altijd wel een must, want zo kan je weer snel verder! Deze twee producten blijven nog wel even favoriet!

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

