beauty

Beauty | I Heart Make-Up Golden Bar

dscn9284-1De chocolade paletten van I Heart Make-up zijn razend populair. Het begon met een dupe van het Too Faced chocoladepalette, maar ondertussen zijn er nog een aantal uitgekomen. Het Golden Bar eyeshadow palette is één van de laatste. Vandaag laat ik mijn mening weten!


dscn9270-1

dscn9274-1Het Golden Bar eyeshadow palette ziet er net zo uit als de andere chocoladepaletten van I Heart Make-Up. Een smeltende chocoladereep. Elk palette heeft een andere kleur, maar deze variant heeft twee kleuren. Goud en pure chocolade. Van de verpakking moet je houden. Ik houd er persoonlijk wel van!

dscn9281-1Maar het gaat natuurlijk om de binnenkant. En de binnenkant is prachtig! Goudtinten, bordeaux, bruin, een aantal groentinten, een koele highlighter en een warme highighter. De ene oogschaduw bevat meer shimmers dan de andere, maar er zit geen matte kleur bij. Over het algemeen zijn de kleuren erg warm.

Foto Swatches

Collection – Ribbon – Edible – Tablet – Wrapped

Collection – De koele highlighter van het palette.
Ribbon – Koele mauve tint.
Edible –
Een bruine tint met een satin finish.
Tablet –
Een lichte gouden kleur. Mooi te combineren met de groentinten in het palette.
Wrapped
– Een donkere kleur met een mix van aubergine en bruin.

Foto swatches

Wrapper – Foil – Golden – Bar – Box – Block

Wrapper – Een gouden tint met wat oranje erin.
Foil – Een gele tint, heel shimmery.
Golden – 
Zoals de naam zegt: goud!
Bar –
In het palette lijkt deze kleur groener, maar eenmaal aangebracht lijkt deze kleur bruiner.
Box –
Donkergroen met een gouden shimmer.
Block –
Een donkere kleur bruin met een paarsige ondertoon.

Foto swatches

Gift – Limited – Cocoa – Beans – Chocolatier

Gift – Een basic bruine tint. Niet heel shimmery; meer een satin finish.
Limited –
Een mauve tint met satin finish.
Cocoa –
Een bordeauxrode tint met een hele mooie glans. De glans lijkt wel rood.
Beans –
Nog een basic bruine tint. Donkerder dan Gift en hij bevat ook meer shimmers.
Chocolatier –
De warme highlighter. Past beter bij het palette dan de koele variant, vind ik.

dscn9278-1Ik ben heel erg tevreden over het Golden Bar! De pigmentatie is van elke kleur uitstekend. Ze zijn niet hard, maar ook niet te zacht. Ook blenden de kleuren goed. De chocoladepaletten vind ik altijd heel erg fijn, dus ik ben blij dat deze ook zo is!

Het I Heart Make-Up Golden Bar eyeshadow palette is soms te koop bij het Kruidvat, maar ook bij verschillende webshops.

Liefs,
Stacy

4 gedachten over “Beauty | I Heart Make-Up Golden Bar

  1. Super mooi palette, ik had er laatst ook eentje gekocht omdat ik de verpakking zo mooi vond😍 maar de kwaliteit is ook best goed! Had ik niet verwacht. Nu wil ik ze allemaal wel hebben…😫

Geef een reactie

