verzorging

Verzorging | Douglas Home Spa Breath of Amazonia

dscn9236-1Een tijdje geleden kwam ik erachter dat Douglas een lichaamsverzorgingslijn heeft uitgebracht. Het doet je een beetje denken aan Rituals. Voor kerst kreeg ik drie producten en vandaag vertel ik je er meer over!

alle-lijnen

Algemene informatie

“Douglas presenteert haar eerste collectie producten voor uw persoonlijke spagevoel: Douglas Home Spa. Fijne ontspanning voor lichaam en geest, heerlijke aromatische essenties die de huid verwennen en u laten ontspannen. Douglas Home Spa biedt u een moment van rust bij u thuis, in uw badkamer, met huidverzorgingsproducten, geuren voor in huis en geurkaarsen. Met vijf Home Spa lijnen is er altijd een lijn die bij uw gevoel en emoties past. Voor een persoonlijk ontspanningsmomentje in uw vertrouwde omgeving. De producten van Douglas Home Spa zijn gemaakt van traditionele ingrediënten en zijn parabenenvrij.” – Douglas

Er zijn vijf lijnen: Breath of Amazonia (paars), Polynesian dream (blauw), Beauty of Hawaii (geel), Harmony of Ayurveda (oranje) en Spirit of Asia (groen).
Elke lijn staat ergens voor. Zo staat de Breath of Amazonia lijn voor elasticiteit, power en verzorging. De Polynesian dream staat voor balans tussen schoonheid en innerlijke harmonie. De gele lijn staat in het teken van blijdschap, energie en hydratatie, de groene lijn voor balans, vrede en revitalisatie. Ten slotte staat de Harmony of Ayurveda lijn voor regeneratie en anti-aging

Producten & prijzen:

♥ Shower Foam – €7,95
♥ Mini shower foam – €4,95
♥ Badbruisbal – €1,50
♥ Bodyscrub – €12,95
♥ Showergel – €9,95
♥ Bodycrème – €14,95
♥ Bodylotion – €12,95
♥ Lichaamsolie – €12,95
♥  Handcrème – €4,95
♥ Badolie – €12,95
♥ Badproduct – €10,95
♥ Bodyspray – €12,95
♥  Zeeppompje – €5,95
♥ Geurkaars – €12,95
♥ Kamerparfun – €12,95

De prijzen vind ik eigenlijk best prima! Het is over het algemeen gezien iets goedkoper dan Rituals. Trouwens, niet elk product is van elke lijn verkrijgbaar. Zo is het kamerparfum alleen verkrijgbaar in Spirit of Asia en de geurkaars alleen in Beauty of Hawaii bijvoorbeeld. Zelf heb ik drie producten van de Breath of Amazonia lijn; shower foam, lichaamsolie en bodyscrub.

Mijn mening

dscn9249-1

dscn9322-1Breath of Amazonia – Energising Shower Foam

“Deze intensieve Breath Of Amazonia Shower Foam van Douglas Home Spa maakt uw lichaam zijdezacht. Vrij van parabenen.”  – Douglas.

Kort, maar krachtig. Geen parabenen en een zijdezachte huid. De foam is heel vol; je hebt maar een klein pompje nodig voor je hele lichaam. Tevens voelt het schuim zelf erg zacht aan. Mijn huid wordt, zoals Douglas ook belooft, erg zacht met deze douch foam. Hij droogt mijn huid totaal niet uit! Een heel goed product!

dscn9250-1

dscn9314-1

dscn9319-1Breath of Amazonia – Sea Salt & Sugar Scrub

“Breath Of Amazonia Acai Berry & Maracuja Oil Sea Salt & Sugar Scrub van Douglas Home Spa geeft uw huid die zachte en voedende peeling die deze wekelijks nodig heeft. Voor een ultieme reiniging en zachte huid. De olie in de scrub laat een zacht laagje olie achter tijdens en na het peelen, waardoor de huid heerlijk zacht blijft, ook na het afdrogen. ” Douglas.

De scrub bestaat uit een combinatie van zeezout en suiker. Grappig, want normaal is het óf zeezout óf suiker en nu dus een combi. De scrub is mild. De scrubdeeltjes zijn niet te hard. Ik vind dat prima, want zo scrub je de huid ook niet ‘stuk’. Na het scrubben blijft er inderdaad een olielaagje over op de huid. Maar er blijft niet teveel olie achter. Ook dit product vind ik erg fijn!

dscn9237-1

dscn9323-1Breath of Amazonia – Revitalizing Body Oil

“De Breath Of Amazonia Maracuja Oil is gemaakt van waardevolle oliën. De geest ontspant en huid krijgt een egale teint, zonder vet aan te voelen en te veel te glanzen. De olie is perfect te gebruiken voor zwangere vrouwen, heerlijk als voedende badolie en als relaxte massageolie.” – Douglas.

Oh, deze olie is zo heerlijk! Ik spray de olie meestal 1 keer op mijn arm en dan heb ik ook echt genoeg voor mijn hele arm. Hij is dus erg zuinig. De olie trekt snel in en maakt mijn huid echt súper zacht! De geur blijft ook heel lang hangen. Daarom gebruik ik hem weleens als ‘parfum’. Dan smeer ik hem op en spray ik geen parfum eroverheen. Zo kan ik (bijna) de hele dag genieten van de geweldige geur!

Conclusie

Ik ben eigenlijk gewoon heel erg enthousiast over de producten. De body oil vind ik echt geweldig! Dat product is, denk ik, mijn favoriet! Als je de producten samen gebruikt, blijf je de geur nog heel lang ruiken. Ik ben heel slecht in geuren omschrijven, daarom raad ik je aan om hem eens te gaan ruiken. Maar de geur van Breath of Amazonia is werkelijk heerlijk! Zo geweldig, die geur! Heel luxueus, warm, een beetje zoet, maar ook wel ergens fris. Heel lekker! De andere geuren waren trouwens ook erg lekker, maar deze sprong er voor mij gewoon heel erg uit.

Ik denk dat Douglas een hele goede stap heeft gemaakt met het uitbrengen van de Home Spa lijn! Ik hoop ook heel erg dat er een geurkaars van de Breath of Amazonia geur uitkomt!

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

