Monthly diary·persoonlijk

Monthly Diary | Februari 2017

foto-19-02-17-13-29-36

Hey en welkom bij de eerste “Monthly Diary” op Life of Stacy! Voorheen deelde ik weleens een dagboekje van mijn week. Maar omdat ik een weekdagboekje niet heel interessant vind om te maken, heb ik er voor gekozen om een maandelijks dagboekje te delen! Ik bind niet elke foto vast aan een dag; het is meer een soort overview van mijn maand! Kijk je mee hoe mijn februari was?foto-02-02-17-08-46-52Ik begon de maand goed door te sporten!

foto-04-02-17-08-35-07In februari liep ik geregeld ’s ochtends buiten met de honden. Mijn vader doet dit normaal in de ochtend, maar wanneer hij slaapdiensten heeft, doe ik het vaak doordeweeks. Ik vind het eigenlijk nooit heel erg om te doen; ik word altijd wel lekker wakker van de frisse lucht!

foto-07-02-17-10-08-31Mijn konijn, Binky, at niet en daardoor moest ik in het weekend met hem naar de dierenarts. Hij bleek veel last van zijn buik te hebben en ik kreeg dus twee soorten medicijnen mee. Ook moest ik hem dwangvoeding toedienen, zodat hij wel iets binnenkreeg. Na een paar dagen ging het gelukkig beter en at hij appel en komkommer. Later nam hij ook weer wat voer. Het enige wat Binky nog moest doen, was drinken. Toen ik dus zag dat ie dronk, stuurde ik deze foto naar mijn moeder. Het ging weer helemaal goed met hem!

foto-11-02-17-12-42-02

naamloosOok heeft het deze maand goed gesneeuwd in Haarlem! Jammer genoeg was het wel weer snel weg.

foto-14-02-17-10-04-37Mijn moeder wilde al een tijdje een apparaat waarmee je ‘spaghetti’ kan maken. Dus toen ze zag dat het Kruidvat ze in de aanbieding had, moest ik met mijn vader op pad. Deze foto stuurde ik haar om te laten weten dat we hem hadden.

foto-19-02-17-18-13-19

Deze maand heb ik best wel veel gewandeld. Na het avondeten deden we nog even een rondje door het park.

foto-19-02-17-13-29-36Ook zijn we even naar Zandvoort geweest om te lopen!

foto-24-02-17-13-57-55De Colorista sprays van L’Oréal spraken mij erg aan, ook al had ik verschillende meningen over de producten gelezen. Bij de Etos namen we twee sprays mee, aangezien ze in de aanbieding waren. De roze kleur wilde ik gelijk uitproberen! Het beviel me zo goed dat ik later die dag nog twee wash-outs heb gehaald. Deze laten de kleur één tot twee weken in je haar zitten!  Op het moment heb ik daar een roze variant van in mijn haar zitten! Wie weet schrijf ik er nog wel een artikel over!

Dit was mijn februari! Lekker rustig! Ik moet er nog wel een beetje inkomen als het om foto’s maken gaat; ik vergat het hele vaak!

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Monthly Diary | Februari 2017

Geef een reactie

