goals·persoonlijk

Personal | Goals for March

 

maart

Het is gewoon alweer maart! Februari is echt snel gegaan. Oké, het is natuurlijk een korte maand en hij gaat dus inderdaad wat sneller voorbij. In dit artikel wil ik mijn doelen voor maart gaan bespreken en ook hoe het mijn doelen is gegaan van februari! Kijk je mee?

Goals of February

♥ Elke dag mediteren
Dit doel is zeker niet gelukt. Soms had ik er gewoon echt geen zin in of ik ‘vergat’ het. Ik ben er ook achter gekomen dat elke dag mediteren niks voor mij is. Ik ga het dan als een ‘moetje’ zien. Ik wil gaan mediteren, wanneer ik daar behoefte aan heb.

♥ Doordeweeks uiterst om 8 uur uit bed gaan.
Dit doel is redelijk goed gelukt! Soms ben ik ietsje langer blijven. Maar meestal stond ik netjes om 8 uur naast mijn bed. Alleen in de voorjaarsvakantie heb ik me er niet aangehouden. Mijn ouders waren vrij en dan blijven we iets langer liggen.

♥ Twee à drie keer per week iets aan beweging doen.
Volgens mij is dit doel ook best wel gelukt! Ik heb een soort tracker bijgehouden en daarin kan ik wel zien dat ik elke week sowieso twee keer iets aan beweging heb gedaan. Deze maand heb ik ook veel gewandeld!

Goals for March

♥ Beginnen met journalistiek.
Ik wil graag mijn journalistiek cursus gaan afronden en daarmee wil ik in maart gaan beginnen. Ik hoop dat ik eind april daarmee klaar ben.

♥ Weer moeite doen als het om kleding gaat.
Dit klinkt misschien heel raar, maar ik zal het uitleggen. Wanneer het koud is buiten kies ik heel snel voor iets warms en gemakkelijks. Maar dan ben ik vaak niet 100% tevreden met mijn outfit. In maart wil ik daar iets aan doen! Ik wil weer rokjes en jurkjes gaan dragen en gewoon iets meer moeite gaan doen. Dan voel ik me ook fijner!

Challenge of the month

In maart wil ik starten met iets nieuws. (Bijna) elke maand wil ik een challenge gaan doen. Dit kan een work-out challenge of  een foto challenge zijn, maar ook iets heel anders. Voor maart heb ik gekozen voor een sport challenge, namelijk de 30 Day Sleek Arms Challenge van Cassey Ho oftewel Blogilates! Ik wil graag mijn armen wat sterker maken en daar lijkt deze kalander me perfect voor!

challenge-maart

Bron: Blogilates

Eigenlijk ben ik best tevreden over februari. Het mediteren is dan niet gelukt, maar de rest wel en die doelen vind ik eerlijk gezegd belangrijker! Ik hoop dan ook dat ik die punten mee kan nemen naar maart. Voor maart heb ik maar twee doelen, dus dan kan ik me volledig focussen op deze twee. Ook wil ik dus een challenge gaan doen en het doel is natuurlijk om deze te volbrengen!

Wat zijn jouw doelen voor deze maand?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

