beauty·Reviews

Beauty |Essence My Musthaves Palette

dscn9408-1

Essence heeft haar assortiment weer vernieuwd! Twee keer per jaar gebeurt dit en nu was het weer zover. Persoonlijk vind ik dat er aardig wat mooie producten bij zijn gekomen. Maar het paradepaardje van dit keer is, denk ik, wel het My Musthaves Palette! Vandaag laat ik mijn palette zien en vertel ik je er alles over!

dscn9409-1

Het idee van het My Musthaves palette is dat je je eigen palette kan samenstellen. Zelf vind ik dit echt te gek! Je hebt in ‘vaste’ palette namelijk altijd wel kleuren die je niet gebruikt.
Voor het My Musthaves palette kan je oogschaduws, gezichtpoeders en lippoeders kopen. De gezichtspoeders en lippoeders zijn alleen te koop in het medium en grote vak. Bij de poeders koop je dus een palette, zodat je de kleuren erin kan klikken. Er is trouwens een palette voor vier kleuren en eentje voor acht.

My Musthaves palette voor vier kleuren – €1,59
My Musthaves palette voor acht kleuren – €1,99
My Musthaves losse pans – €1,59

dscn9417-1

Zelf heb ik een palette voor vier kleuren. Je klikt de poeders er gemakkelijk is én ze blijven ook goed zitten! Er zit verder geen magneetsysteem in het palette; je drukt ze er echt in. Om de pans eruit te halen, zit er een soort ‘inhammetje’. Via dit stukje kun je ze er makkelijk uit halen. Er zit een dekseltje op het poeder, dus wanneer je hem niet in je palette wil, kan je hem makkelijk opbergen!

dscn9413-1

Zelf heb ik drie oogschaduws en een blush. De oogschaduws heb ik in de kleuren: 02 All i need, 04 Brownie’licious en 11 Stay in Coral Bay. Alle drie de kleuren hebben een andere finish. De blush is een satin blush in de kleur 01 Coral Dream.

dscn9420-1

dscn9429-1En zo ziet het eruit als de poeders in het palette zitten! Van links naar rechts: 04 Brownie’licious, 02 All i need, 11 Stay in Coral Bay en de blush 01 Coral dream. Ik wilde een palette met makkelijke kleuren. Kleuren die ik elke dag  zou kunnen gebruiken. Stay in Coral Bay zorgt voor een tocuh of colour, maar is niet té heftig! De blush heeft een kleur die je overal bij zou kunnen matchen.

dscn9430-1De swatches! Ook niet onbelangrijk, toch? Ik moet eerlijk toegeven dat ik best onder de indruk was! Ik heb vaker mono oogschaduws gehad van Essence en deze waren niet altijd even goed. Maar dit pigment ziet er te gek uit!

♥ 04 Brownie’licious – Een matte donkerbruine kleur. Doet inderdaad denken aan brownies!
♥ 01 All i need – Een glanzende lichtbruine kleur. Hele mooie glans!
♥ 11 Stay in Coral Bay – Een koraalkleur met een subtiel goud glansje. Soms zie je ook een verdwaalde glitter.
♥ 01 Coral dream – Een koraalkleur met een satin finish. Precies wat Essence zegt! Past overal bij.

dscn9425-1

Ik ben eigenlijk heel enthousiast over dit systeem én over de poeders! De pigmentatie vind ik echt geweldig! Ook in de praktijk zijn de poeders erg fijn om te gebruiken. Bij het blenden blijven de kleuren goed zichtbaar en vervagen ze niet. De blush vind ik ook top! De kleur vind ik prachtig en komt op de huid ook goed over. Ik kan alleen maar zeggen dat ik enthousiast ben en waarschijnlijk nog wel een palette met acht poeders ga kopen!

De My Musthaves producten liggen nu in de winkel en zijn te koop bij het Kruidvat.

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Beauty |Essence My Musthaves Palette

Geef een reactie

