lifestyle·persoonlijk·Seizoenen

Persoonlijk | Ik ben toe aan de lente! 

DSCN9477-1

Deze week is officieel de lente begonnen! Eindelijk! We hebben al wat zon gehad, maar helaas ook regen. Hopelijk wordt het nu alleen maar beter, want ik denk dat er heel wat mensen wel zin hebben in een zonnige lente! Zo ook ik en vandaag leg ik je uit waarom.

♥ Het wordt vroeger licht

Met dit punt ben ik misschien wel het meest blij! Wanneer het vroeger licht wordt, word ik ook veel energieker en blijer wakker. Ik kan sneller mijn bed uitkomen. En zo heb je ook meer aan je dag!

♥ De zon laat zich vaker zien.

Ooooh, ik ben zo toe aan warme zonnestralen over me heen! Ik ben een koukleum, dus ik ben altijd erg blij wanneer het na een koude winter weer wat warmer wordt.

♥ Ik kan weer met een leren jack naar buiten.

Doordat het weer warmer wordt, kunnen de winterjassen ook weer de kast in! Wanneer ik een leren jack kan dragen, betekent het dat de lente écht begonnen is. Dit kledingstuk is voor mij een echte lente musthave!

♥ De bloemetjes buiten zetten.

In de lente komen de bloemen langs de weg weer op. Dit geeft mij altijd meteen een lente gevoel! Ook wanneer we thuis de tuin aan het schoonmaken zijn en bloemetjes neerzetten, ben ik wel erg blij. Bloemen zorgen echt voor een vrolijk gevoel!

♥ De voorjaarsschoonmaak

Heel stom misschien: wanneer het goed weer wordt, heb ik altijd heel erg zin om mijn kamer schoon te maken. En dan ook écht goed schoonmaken! In de winter heb ik er nooit echt zin in. Wanneer het zonnetje maar even tevoorschijn komt, krijg ik zin om mijn kamer onder handen te nemen!

Ben jij ook zo toe aan de lente? 

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Persoonlijk | Ik ben toe aan de lente! 

Geef een reactie

