fashion·outfit ideas·Uncategorized

Fashion | De Tuinbroek

blouse wit

Vorig jaar kocht ik een tuinbroek. Ik was er echt gek op! Toch vond ik hem wel moeilijk om te combineren. Aangezien de tuinbroek voor mij echt een lente/zomer item is, leek het me leuk om nu wat inspiratie op te doen. Op Pinterest heb ik wat foto’s gevonden en deze deel ik vandaag! Misschien krijg jij er ook inspiratie van!

Basic tuinbroekIn deze collage wordt de tuinbroek heel simpel gecombineerd, namelijk met een basic shirt. Ik moet zeggen dat ik de tuinbroek dan ook wel op zijn leukst vind. Met een wit shirt staat het heel fris en met een zwarte iets meer classy. Vooral met hakken erbij.

Tuinbroek streepjesStreepjes passen overal bij, dus waarom niet bij een tuinbroek? De eerste is wat stoerder en de derde is juist wat netter. Zo zie je ook hoeveel verschil schoenen kunnen maken! De tweede outfit vind ik heel zomers!

tuinbroek truiEen tuinbroek met een trui is voor mij echt een verassend leuke combi! Zo kan je de tuinbroek ook makkelijk dragen wanneer het nog wat kouder is!

Met het zoeken van deze afbeeldingen heb ik weer ontdekt hoe leuk de tuinbroek is! Ik moet zeggen dat ik op Pinterest vooral hele simpele combinaties vond. Dus een simpel shirt, tuinbroek en dan sneakers of hakken. Zo vind ik hem ook het leukst!

Wat vind jij van de tuinbroek?

Liefs,
Stacy

Alle afbeeldingen kan je terug vinden op mijn Pinterest bord “Outfits”. Daar vind je inspiratie voor andere outfits!

 

Geef een reactie

