beauty·Beauty favorieten

Beauty | Favourite Spring Lipsticks

DSCN9605-1Wat is het deze week lekker weer hè?! Ik geniet er echt met volle teugen van. Het zonnetje schijnt en de lucht is prachtig blauw. Heerlijk! Dan is het nu ook eindelijk tijd om de donkere najaarslipsticks weg te stoppen en de lente kleuren eruit te halen. Vandaag laat ik dan ook mijn favoriete lente lipsticks zien!

DSCN9609-1

DSCN9633-1Miss Sporty Me & My BFF Lipstick in 202 My pretty rose

Deze lipstick van Miss Sporty vind ik heel fijn! De kleur is prachtig en vind ik niet alleen geschikt voor de lente, maar ook voor de herfst. Naast dat de kleur mooi is, is de pigmentatie ook erg goed. Wel brengt de lipstick wat stroef aan, maar zo voelt hij niet op de lippen. De lipsticks van Miss Sporty vergeet ik vaak, maar fijn zijn ze wel!

DSCN9702-1

DSCN9719-1

Essence Matt Matt Matt longlasting lipgloss in 03 Girl of Today

De Matt Matt Matt lipgloss is meer een lipcream dan een lipgloss. De kleur breng je aan met een sponsapplicator. Dit werkt heel makkelijk! De kleur vind ik ook prachtig. Hij is opvallend, maar niet té opvallend. Ik vind de lipcream niet volledig mat. Ik zou het eerder satin matt noemen. Op de lippen voelt hij zacht aan en totaal niet uitdrogend.

DSCN9671-1

DSCN9680-1

Essence Shine Shine Shine wet look lipgloss in 08 Indie Romance

Laatst was ik op zoek naar een mooie lipgloss. Eentje die niet heel opvallend zou zijn, maar wel een mooie glans zou hebben. Nou, die lipgloss heb ik gevonden! Indie Romance is een zachtroze kleur die een beetje kleur geeft en een glans. Wat een groot pluspunt is, is dat de lipgloss niet plakt. Soms vind ik een lipgloss wat frisser staan dan een lipstick en dan pak ik deze erbij!

DSCN9638-1
DSCN9648-1

DSCN9661-1Catrice Ombré Two Tone Lipstick in 010 Rockabily Rose-wood

Last but not least, deze Catrice ombre lipstick in een roze nude kleur. Deze lipstick heeft twee kleuren waardoor je gemakkelijk een ombre effect kan creëren. Nouja, gemakkelijk… Ik vind het persoonlijk best lastig, omdat je voor je onderlip de lipstick raar moet houden. Als je hem ‘normaal’ houdt, krijg je het effect niet. Zonder spiegel zal ik deze lipstick dus nooit aanbrengen!  Wel vind ik het een prachtige kleur en daardoor draag ik hem graag!

DSCN9736-1

DSCN9599-1

Hierboven nog even de swatches: v.l.n.r. 202 My pretty rose,  03 Girl of Today, 08 Indie Romance, 010 Rockabily Rose-wood.

Dit zijn de lipsticks die ik deze lente nog veel zal dragen. In de lente draag ik iets fellere roze tinten (in plaats van nude roze), met soms een uitschieter naar paars. Wanneer de zomer eraan komt, komen de écht felroze tinten uit de kast!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

