favorieten·lifestyle

Currently Loving | Maart 2017

DSCN9509-1Ik ben weer begonnen met een maandelijks dagboek, waarbij ik met foto’s mijn maand aan jullie deel. Maar deze maand heb ik misschien 3 foto’s genomen, dus dat leek me niet waard om te delen. Daarom deel ik vandaag mijn favorieten van deze maand!

DSCN9519-1Adidas VS Advantage Clean K

Ik zocht al een tijdje naar nieuwe witte sneakers. Ik heb witte All Stars, maar ik wilde ook nog wat ‘stevigere’ witte sneakers. Geen stoffen dus. En de perfecte witte sneakers voor mij zijn van Adidas en komen van Junior afdeling. Ik heb maat 36 en redelijk smalle voeten, waardoor deze perfect zitten. De ‘Junior’ sneakers vallen namelijk wat smaller dan die van de volwassenen afdeling. Deze schoenen heb ik sinds deze maand en ik heb ze toch al vaak gedragen. Ik vind ze echt perfect voor de lente en zomer en zal ze dan ook vaak dragen!

DSCN9544-1Essence Sheer & Shine lipstick in 03

Deze lipstick kwam ik eigenlijk per toeval tegen. Ik was een beetje aan het kijken en swatchen bij het Essence schap. Toen kwam ik deze lipstick tegen. Het is een Sheer & Shine lipstick, wat betekent dat hij niet veel pigment heeft, maar wel glans. Toch vond ik het pigment heel erg meevallen. De lipstick is niet super dekkend, maar geeft wel een mooie kleur aan de lippen. De kleur staat, mede door de glans, erg fris!

DSCN9555-1Burt’s Bees lipbalm

Ik heb een periode gehad dat mijn lippen echt sΓΊper droog waren. Zelfs mijn EOS lipbalm hielp niet. Ik besloot op zoek te gaan naar een andere en mijn keuze viel op de Burt’s Bees lipbalm. En ik ben er echt heel blij mee! Mijn lippen waren in korte tijd minder droog. Als deze op is, ga ik zeker een nieuwe halen!

DSCN9560-1 DSCN9571-1Essence Glow & Care luminous nail polish in 03

Ooooh, dit nagellakje heb ik deze maand zoveel gedragen! Dit lakje zorgt niet alleen voor een mooie kleur, maar verzorgt je nagels ook. Ik neem dat stukje verzorging altijd met een korreltje zout, maar deze lijn heeft me echt verast. Mijn nagels zijn namelijk van zichzelf helemaal niet zo sterk, maar door dit lakje wel! Ze breken minder af en voelen gewoon Γ©cht sterker aan! Het kleurtje dekt in twee laagjes en blijft mij zo’n 3 tot 4 dagen zitten.

DSCN9505-1

Niet heel veel favorieten dit keer, maar wel vier producten waar ik heel blij mee ben! Welk product is een favoriet van jou geweest deze maand?

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Currently Loving | Maart 2017

Geef een reactie

