goals·persoonlijk

Persoonlijk | Goals for april

april

Maart is alweer voorbij en dus is het tijd om doelen voor april te gaan maken! Ook kijk ik terug naar maart. Heb ik mijn doelen gehaald?  En wat wil ik in april gaan bereiken? 

Goals of March

♥ Beginnen met journalistiek

Ik ben ermee begonnen, maar veel vordering heb ik nog niet gemaakt. Wel heb ik voor mezelf een deadline bepaald, dus dit puntje komt straks zeker terug!

♥ Weer moeite doen qua kleding.

Ik schreef dat ik weer rokjes/jurkjes wilde gaan dragen. Dit heb ik niet zozeer gedaan, maar ik heb wel outfits uit de kast getrokken waar ik 100% tevreden mee was! Dit doel is dan ook gelukt!

Goals for April

♥ Minstens 1,5 liter water per dag drinken.

Ik drink over het algemeen gezien best wel weinig. Dit wil ik deze maand gaan veranderen. Ik wil sowieso anderhalve liter water per dag drinken, maar daarnaast drink ik ook gewoon sap. Als ik maar die anderhalve liter water haal!

♥ Recepten uitproberen

De laatste tijd heb ik best wat leuke receptjes op Pinterest gevonden. Vaak sla ik ze op en doe ik er daarna niks meer mee. Deze maand wil ik dat dus wél gaan doen!

♥ Journalistiek afronden

Ik vertelde net al dat ik een deadline voor mezelf heb gesteld voor het afronden van mijn cursus Journalistiek.  En die datum is 21 april! Dan wil ik de opdrachten die ik nog moet inleveren, ingeleverd hebben. Ik hoef niet veel meer te doen, maar ik moet me er wel toe zetten. Door deze deadline voor mezelf te hebben, gaat dat hopelijk beter lukken!

Challenge of the month

Deze maand ga ik weer dezelfde challenge aan als in maart: 30 Day Sleek Arms Challenge van Blogilates. Vorige maand heb ik hem niet gehaald. Dit kwam onder andere doordat ik ziek ben geweest en omdat ik mijn zus heb geholpen met verhuizen. Ook heb ik in huis het één en ander geverfd. In april wil ik deze challenge echt gaan halen!

challenge-maart

Wat wil jij graag bereiken in april?

Liefs,
Stacy

* April foto via We Heart It
Geef een reactie

