lifestyle·Seizoenen

Lifestyle | Easter – Decor, DIY, Food

Decor 1Aankomend weekend is alweer Pasen! Voor mijn gevoel was het een maand geleden nog Kerst, maar oké… Aangezien Pasen dus om de hoek komt kijken, heb ik vandaag een inspiratie-post over, jawel, Pasen. Ik heb wat leuke DIY’s, tafeldecors en makkelijke recepten opgezocht en die deel ik vandaag met jullie!Collage decor 1Collage decor 2

Tafeldecoraties

Ik had verwacht dat ik heel veel afbeeldingen van tafeldecoraties zou gaan vinden op Pinterest. Maar dat viel best tegen! De paastakken zijn natuurlijk typisch voor Pasen, dus die konden niet missen. De laatste twee foto’s zijn wel echt mijn favoriet! Vooral die met de pasteltinten vind ik prachtig! Heel subtiel, maar toch voor Pasen.

Collage diy 1Collage diy 2Do It Yourself!

Je kan de decoraties uit de winkels halen, maar natuurlijk kun je het ook zelf maken! Dit hoeft overigens helemaal niet moeilijk en duur te zijn. Dat laten deze DIY’s ook wel zien, denk ik! Vooral het knutselwerkje met de kaartjes, die je bijvoorbeeld bij de Gamma kan vinden, vind ik leuk. Heel origineel bedacht ook! De Mason Jars zijn super tof om paaseitjes in te doen.

Collage receptPaasheerlijke (én makkelijke) recepten

Ik kan dit niet eens recepten noemen eigenlijk. De broodjes vind ik echt super voor bij het paasontbijt. Het fruit wordt net wat leuker als het in een figuurtje is. Ik denk dat je deze uitsteekvormpjes wel kan vinden bij de Hema of Xenos. De cakejes vind ik trouwens super schattig! Vooral in de pasteltinten.

Wij doen zelf niet heel veel aan Pasen. Wel doen we vaak een paasontbijt en soms wokken we ’s avonds. Verder is het een normaal weekend voor ons!

Wat ga jij doen met Pasen?

Liefs,
Stacy

Alle afbeeldingen komen van Pinterest. Als je zoekt op Easter decorations of Easter food dan vind je ze vanzelf!
Geef een reactie

