beauty·Reviews

Beauty | Essence Blushplay Sculpting Blush Palette

DSCN9462-1Het product wat voor mij het meest eruit sprong tijdens de assortimentwissel van Essence, was het Blushplay palette. Twee mooie blushes en een highlighter om samen te combineren. Nadat ik wat reviews had gelezen, moest ik hem echt hebben!

DSCN9455-1Het Blushplay palette is te koop in twee uitvoeringen: 10 Play It Peach en 20 Play It Pink. Ik heb 02 Play It Peach. Deze kleurencombinatie sprak mij het meest aan. Het idee van het Blushplay palette is dat je de sculpt kleur net boven je contour aanbrengt, define op de appeltjes van je wangen en highlight op je jukbeenderen. Maar je kan de kleuren natuurlijk ook apart van elkaar gebruiken.

DSCN9444-1

DSCN9469-1Swatches! De pigmentatie is echt prima! De highlighter is niet heel heftig. Vooral op het gezicht is ‘ie subtiel. De sculpt kleur is heftig! Hier moet je wel echt mee uitkijken tijdens het aanbrengen. De define kleur vind ik prachtig! Ook bezit deze een subtiel glans, die je mooi op het gezicht terug ziet. Ik heb geprobeerd om foto’s te maken van de producten op mijn gezicht, maar dit lukte echt niet. Dus vertrouw mij maar, dat het palette prachtig is op het gezicht!

DSCN9439-1Ik vind het Blushplay palette erg mooi! Vooral de define blush gebruik ik graag. Die kleur zorgt voor een mooie, frisse blos op de wangen. De highlighter vind ik persoonlijk erg subtiel, maar soms is dat ook wel mooi! Ik heb het palette nog niet in combinatie met elkaar gebruikt, al wil ik dat nog wel een keer proberen. Ja, ik vind dit palette wel een aanrader eigenlijk!

Het Blushplay Sculpting Blush Palette is verkrijgbaar bij Kruidvat en kost €3,99

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Beauty | Essence Blushplay Sculpting Blush Palette

Geef een reactie

