lifestyle·Sport & Food

Lifestyle | Favorite Work-Outs at Home 

b74dc875808e807397368d8e6d78040d

Sinds februari ben ik weer wat meer aan het sporten. Om heel eerlijk te zijn, heb ik in maart niet zoveel gesport als dat ik graag wilde. Deze maand heb ik het weer opgepakt en ik moet zeggen dat ik nu wel wat favoriete work-outs heb! Het zijn allemaal oefeningen die je thuis kan doen, zonder veel apparaten!

Op Pinterest kan je heel veel afbeeldingen vinden met sportroutines. Deze gebruik ik de laatste erg vaak. Ik heb namelijk niet altijd zin om een Blogilates filmpje aan te zetten. Soms wil ik gewoon sporten met muziek aan en zonder gepraat. Daar zijn deze afbeeldingen echt perfect voor!

ab workout

Ik houd er niet heel erg van om mijn buikspieren te trainen. Ik doe liever beenoefeningen. Maar deze buikspieroefeningen vind ik wél heel fijn! Ik vind het vooral een groot pluspunt dat je de hele work-out staat.

kettlebelle

Voor deze work-out heb je een kettlebell nodig. Deze kan je onder andere kopen bij de Action voor een paar euro. Met deze work-out train je je hele lichaam. Je buikspieren, beenspieren, armspieren en de billen. Deze oefeningen vind ik echt heel fijn om te doen!

Dit filmpje van Cassey Ho (a.k.a Blogilates) vind ik ook erg goed! Wat ik al zei; ik heb niet altijd zin in gepraat tijdens het sporten, maar wil ik dat wel, dan gebruik ik filmpjes van Blogilates! Het zijn veel verschillende oefeningen. De variatie vind ik trouwens erg fijn, anders raak ik een beetje verveelt, haha.

Ooooh, deze warming-up heb ik al zo vaak gedaan! Deze cardio warmup duurt niet lang en je warmt echt al je spieren op. Hij gaat echt heel snel voorbij, dus dan kan je snel verder met andere oefeningen!

Welke sportoefeningen doe jij op het moment het liefst?

Liefs,
Stacy

Bron titelfoto: Pinterest
Een gedachte over “Lifestyle | Favorite Work-Outs at Home 

Geef een reactie

