fashion·outfit ideas

Fashion | White sneakers 

DSCN9519-1Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn favorieten van maart, heb ik nieuwe favoriete sneakers! Dit zijn de Adidas VS Advantage Clean K sneakers. Ik vind witte schoenen echt heel fijn om outfits mee te maken. Daardoor kwam ik op het idee om wat outfits te delen met witte sneakers! Kijk je mee?
outfit 1-1

Pink & Stripes

Sneakers in combinatie met een jeans is een keuze die je veel ziet. Maar persoonlijk vind ik sneakers ook erg leuk staan met jurkjes. Al ligt dat wel aan het soort sneakers… Dit is een combinatie die ik echt te gek vind! Ik zou alleen wel wachten tot het blote benen weer, want een panty en sneakers vind ik niet leuk.

outfit 2-1Casual Chic

Het vorige jurkje was redelijk basic en heel casual. Dit jurkje is juist wat netter en als je hem met hakken en een jasje draagt, kan je hem makkelijk aan naar een chique diner. Het spijkerjasje en de sneakers maken het jurkje ook geschikt voor minder nette gelegenheden.

outfit 3Classic

Deze combinatie is, denk ik, het meest voor de hand liggend, als het om sneakers gaat. Zo’n sweater is trouwens ook wel heel fijn voor nu: wanneer het buiten warm is, maar niet warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan. Doe zo’n sweater aan en je bent warm genoeg!

outfit 4

Always Good

Nog zo’n combinatie, die eigenlijk nooit mislukt. Een simpel t-shirt, leren jack, een mooie jeans en witte sneakers. Rol de pijpen op en je bent ready te go. Ik vind dit shirt van de H&M trouwens echt heel leuk!

Hoe draag jij witte sneakers het liefst?

Liefs,
Stacy

 

 

Een gedachte over “Fashion | White sneakers 

Geef een reactie

