beauty·Trends: Beauty

Beauty | Trends Spring/Summer 2017

giambattista valli

Vorig jaar deelde ik de fashion- en beautytrends met jullie. Dit jaar heb ik besloten om alleen drie beautytrends te laten zien. De fashiontrends vond ik namelijk niet heel bijzonder en ook niet heel leuk eigenlijk… Vandaag laat ik drie beautytrends zien, die mij heel erg aantrokken!

trussardi
Trussardi
Op de catwalk bij Trussardi werd op de lippen vooral een kersenkleur gezien. Daarbij hadden de modellen een mooie gebronsde huid. Een stevig aangezette bronzer, opvallende lippen en verder zo minimaal mogelijk.
 
Jasper conran
Jasper Conran
In 2016 was peachy ook een trend en dat doen we dit jaar weer over! Een perzikkleurige blush staat altijd erg fris! Een prachtige peachy lipkleur erbij en je doet helemaal mee met de trend. Perzik staat altijd erg mooi bij een bronze ooglook, dus daar kan je het goed mee combineren!
giambattista valli
Giambattista Valli
Naast de trend met kersen op de lippen en een gebronsde huid, zijn de rode lippen ook in met hele subtiele make-up. Of eigenlijk bijna geen make-up verder. Wel werd er vaak los haar bij gezien en dan vaak met wat textuur erin. Wat mascara, rode lippen, wenkbrauwen gedaan, sea salt spray in je haar en je bent ready to go!
Persoonlijk vind ik deze drie trends te gek! Ze zijn niet heel apart en ook makkelijk na te maken. Maar als ik echt één favoriet moet kiezen, is het de peachy trend!

Welke trend is jouw favoriet?

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “Beauty | Trends Spring/Summer 2017

Geef een reactie

