persoonlijk·Tags

Persoonlijk | I ♥ Sleep Tag

DSCN9834-1.jpg

Voorheen vulde ik regelmatig een tag in op mijn blog, maar de laatste is alweer een tijd gelede. Hoogtijd voor een nieuwe tag dus! Toen ik op zoek was naar een leuke vragenlijst, vond ik de “I ♥ Sleep” tag. Iedereen houdt van slapen, dus waarom niet?! Hierbij dus mijn antwoorden op de “I ♥ Sleep” tag!

♥ Hoe laat ga je meestal naar bed?

Wanneer er niets op televisie is, ga ik na GTST naar mijn kamer. Ik maak me dan klaar om naar bed te gaan. Meestal lig ik rond kwart over 9, half 10 in bed. Maar dan slaap ik meestal een half uur tot uur later. Op vrijdag en zaterdag is dat trouwens wel later.

♥ Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?

Ik geef mijn konijn nog eten, vul mijn Dopper met water, ga nog even naar het toilet en dan ga ik naar boven. Boven trek ik mijn pyjama aan, poets mijn tanden en verzorg mijn gezicht. Soms praat ik nog even met mijn moeder en dan ga ik naar bed. In bed check ik nog even Instagram of ik kijk nog wat televisie. Daarna is het tijd om te gaan slapen!

♥ Wat doe je als je niet kunt slapen?

Oh, dat gebeurt best vaak. Ik ben een redelijk moeilijke slaper namelijk. Ik blijf altijd gewoon in bed liggen. Vaak begin ik dan wat te draaien. Wanneer het me te lang duurt voordat ik slaap val, pak ik mijn mobiel erbij. Heel slecht, ik weet het…

♥ Wat is je favoriete slaaphouding?

Ik slaap altijd op mijn zij!

♥ Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

Helemaal niks! Mijn slaap is me echt heilig, haha.

♥ Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?

Meestal 06:42, soms om half 7 en wanneer ik de honden uit moet laten om vijf voor half zeven.

sleep

♥ Snoozen of direct opstaan?

Vijf minuten snoozen en dan direct uit bed! Tenzij ik heel nodig naar het toilet moet, dan sta ik gelijk op, haha.

♥ Slaap je uit in het weekend?

Ik kon, toen ik jonger was, echt geweldig uitslapen, maar nu kan ik het niet meer! Meestal word ik rond kwart over 7 wakker, maar dan blijf ik nog wel in bed liggen.

♥ Welke rare dingen doe je in je slaap?

Oeh, volgens mij doe ik niet echt rare dingen. Vroeger was ik heel erg beweeglijk in mijn slaap. Maar echt heel, heel, héél erg beweeglijk!

♥ Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Ik heb twee kussentjes, een oud hoofdkussen en het hoofdkussen waar mijn kussensloop om zit. Deze liggen schuin omhoog en daar lig ik met mijn hoofd op. Ik kan niet plat slapen; ik moet altijd meerdere kussens hebben.

♥ Wat heb je aan in bed?

Een hemdje met een kort broekje. Meestal draag ik een shortama van de Primark!

♥ Slaap je met sokken aan?

Nee, normaal niet.

DSCN9835-1

♥ Hoe groot is jouw bed?

Ik heb een normaal eenpersoonsbed!

♥ Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…

Naar beneden gaan om naar het toilet te gaan. Daarna geef ik mijn konijn te eten.

♥ Droom je elke nacht?

Ik denk het wel, maar ik kan ze eigenlijk nooit echt herinneren. Soms weet ik ze wel wanneer ik wakker word, maar dan later niet meer.

♥ Welke droom of nachtmerrie kun je goed herinneren?

Vroeger droomde ik heel vaak over brand in huis.

♥  Wat is jouw grootste droom?

Oeh, lastig. Ik hoop dat ik nog heel lang kan genieten van de mensen (én dieren) om me heen. Dat ik een hbo-diploma haal en op mezelf kan gaan wonen. Daarna dromen we wel weer verder, haha.

Deze I ♥ Sleep tag is oorspronkelijk bedacht door Energy+

Hoe laat ga jij meestal naar bed?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

