fashion·Outfits of the month·Uncategorized

Fashion | Outfits of the Month – May

Collage 5 - titelZo, dat is even geleden! Ik heb een maandje pauze genomen, omdat ik er niet aan toe kwam om the bloggen. Maar nu heb ik weer heel veel zin en ook de tijd voor! Ik begin met een nieuwe rubriek: Outfits of the month! Een maandelijks dagboekje vind ik namelijk niet leuk om te doen, maar outfits wel! Kijk je mee naar mijn outfits van mei?

Collage 1De eerste outfits van mei zijn allemaal met een lange spijkerbroek. Het was duidelijk niet zo goed weer als dat het later in mei was! Je ziet hier ook drie “chille” outfits. Een lekkere trui en sneakers; altijd goed!

Collage 2Bij deze outfits is te merken dat het beter weer werd, haha. Fijne jumpsuit en jurkjes! Ik merk dat ik dit jaar echt dol ben op jurkjes! Vooral die wat strakker en langer zijn!

Collage 3Dit zijn de outfits van de laatste week van mei. Die week was het heerlijk weer! Het tweede jurkje wordt echt een favoriet dit jaar! Ik kocht hem bij de Primark in de sale. Maar dat het een Primark-jurkje is, is helemaal niet te zien! De panty op de laatste foto ging trouwens erg snel weer uit, haha.

Collage 4

De laatste outfit van mei. Ik begon met een lange broek en een dun jasje en ik eindigde met een spijkershort.

Ik was op sommige dagen trouwens vergeten dat ik een outfitfoto moest maken, dus vandaar dat hetΒ geen 31 outfits zijn! Je ziet deze maand wel een hele duidelijke favoriet: mijn witte Adidas sneakers! Ik heb ze echt bijna de hele maand gedragen!

Wat is jouw favoriete fashion-item op dit moment?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

