beauty·Trends: Beauty·Uncategorized

Beauty | Make-up bij de trends van deze zomer!

 

 

DSCN9774-1

Een tijdje geleden liet ik jullie drie beautytrends voor lente/zomer 2017 zien. Voor elke trend heb ik producten bij elkaar geraapt. Deze producten zou ik gebruiken, wanneer ik ‘mee wil gaan’ met de trend. Kijk je mee? DSCN9782-1

De look die bij Trussardi gezien werd, werd gekenmerkt door een grote hoeveelheid bronzer, kersenlippen en een grote zonnebril. Zelf zou ik onder de zonnebril nog wat mascara dragen. Geen oogschaduw, want dat kan best heftig worden met de hoeveelheid bronzer en de felle lippen. De producten die ik bij deze look vond passen zijn:

♥ Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine in Delipcious
♥ Catrice Glam & Doll Volume Mascara Waterproof (of gewoon een mascara die jij gebruikt)
♥ Miss Sporty Tan Up Your World Bronzing Powder in 010 Hawaiian Flower

DSCN9821-1Peach was vorig jaar in, maar ook dit jaar! Persoonlijk vind ik perzik altijd erg mooi staan met bronzy kleurtjes. En het ‘The Glow Must Go On’ zit daar vol mee! Aan perzikkleurige lippen moet ik altijd wennen, omdat ik voornamelijk roze draag. Maar het staat super zomers!

♥ Essence The Glow Must Go On Bronzing & Highlighting palette
♥ Catrice Ultimate Colour Lipstick in 050 Princess Peach
♥ Catrice Defining Blush in 030 Love & Peach

DSCN9796-1Bij Giambattista Valli werden ook rode lippen gezien. Maar dan wat meer basic. Geen heftige bronzer, maar wenkbrauwen gedaan, mascara en nonchalant haar. Nonchalant haar creëer je makkelijk met een beach spray of sea salt spray. Persoonlijk vind ik die van Andrélon erg fijn!

♥ Miss Sporty Perfect Colour Lipstick in 053 On Fire!
♥ Essence Eyebrow Stylist Set in 01 Natural Brunette Style
♥ Catrice Glam & Doll Volume Mascara Waterproof
♥ Andrélon Pink Collection Go For Texture Beach Spray

 

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

