lifestyle·Now in Cinema·Uncategorized

Lifestyle | Now in Cinema – Juni 2017

Now in cinema 1

Films kijken vind ik echt heel leuk (én ontspannend) om te doen. Toch neem ik er nooit echt de tijd voor. Tijd om daar iets in te gaan veranderen! De laatste tijd zie ik een hoop films die me aanspreken. Ik heb er drie op een rijtje gezet, die op het moment in de bioscoop draaien!

The Zookeeper’s Wife

De Poolse Antonina en haar man Jan Zabinski wisten tijdens de Tweede Wereldoorlog meer dan 300 Joden uit de handen van de Nazi’s te redden door ze een schuilplek te bieden in hun dierentuin. Waargebeurd en persoonlijk oorlogsverhaal waarin hoop centraal staat. De film vertelt op onnavolgbare wijze het verhaal van het gezin, maar ook dat van de dieren in hun dierentuin, de tijdelijke Joodse bewoners en de stad Warschau in de allesverwoestende oorlog. – Pathé

Deze film lijkt me heel mooi, maar ook heftig! Niet alle films die in de oorlog afspelen, spreken me aan, maar deze wel! Ik heb ook wel veel goede recensies erover gelezen en het schijnt echt een goede film te zijn!

A Dog’s Purpose

Al van pup af aan zijn Ethan en zijn hond Bailey onafscheidelijk. Samen groeien ze op en door de jaren heen kan Ethan altijd rekenen op zijn hond: om plezier te maken, voor troost en af een toe ook voor een zetje in de goede richting. Als Bailey in zijn verschillende hondenlevens steeds terugkomt als een andere hond, blijft hij die belangrijke rol vervullen voor zijn baasjes. Stap voor stap leert hij steeds beter hoe een hond en een mens elkaars leven mooier kunnen maken. Zijn eerste baasje Ethan houdt daarbij altijd een speciaal plekje in Bailey’s hart … en dan komen ze elkaar opnieuw tegen. – Pathé

Oh, deze film lijkt me prachtig! Ik ben echt een hondenliefhebber, heb altijd honden om me heen gehad. Dus deze film spreekt me erg aan! Ik kreeg tijdens het kijken van de trailer al tranen in mijn ogen, dus dat belooft wat!

Baywatch

Twee aspirant-strandwachters vechten voor dezelfde baan te midden van de gespierde en gebronsde lijven die de stranden van California bewaken.
In Baywatch krijgt de plichtsgetrouwe strandwacht Mitch Buchannon (Dwayne Johnson) het aan de stok met een onstuimige nieuweling Matt Brody (Zac Efron). Samen komen ze op het spoor van een crimineel complot dat het voortbestaan van hun strand in gevaar brengt. – Pathé

De trailer van Baywatch heeft mij positief verrast! Ik dacht dat het echt een film zou worden met alleen maar mooie vrouwen, blote bovenlichamen en korte relaties. Maar in de trailer is ook wel wat actie te zien! En Zac Efron is altijd wel goed…

Welke film spreekt jou het meeste aan?

Liefs,
Stacy

 

Geef een reactie

