Sport & Food

Food | Mijn favoriete ontbijtjes

ontbijt 4

De laatste tijd vind ik het leuk om wat meer te doen aan mijn ontbijt. Zo heb ik in het voorjaar altijd wat meer zin in yoghurt. Dus maak ik vaak een “yoghurt bowl”. Maar ook van een lekker broodje kan ik genieten! Ik heb een aantal van mijn favoriete ontbijtjes op een rijtje gezet voor jullie!

Ontbijt 1

Je gaat in dit artikel veel yoghurt bowls zien! Dat is namelijk nu mijn ultieme favoriet qua ontbijt! Een yoghurt bowl is eigenlijk een kom yoghurt met allemaal lekkere toppings erop. Ik gebruik meestal fruit en havermout. Dat vind ik het lekkerst!

Ontbijt 2

Nog meer yoghurt bowls! De middelste met komkommer is mijn nummer 1! Echt, probeer eens wat komkommer door je yoghurt te doen. Zo ontzettend lekker! Het maakt je yoghurt bowl heel fris! Ik gebruik trouwens magere yoghurt; ik vind dat zure erg lekker. Mocht je niet van zure yoghurt houden, doe er dan wat honing bij! Het leuke aan de yoghurt bowls is dat je altijd kunt variëren met toppings. Zo is het ook lekker om zaden erbij te doen; dan heb je een crunch.

Ontbijt 3

Maar soms heb ik geen zin in een yoghurt bowl en dan kies ik voor iets anders. Fruit vind ik altijd lekker, maar om het iets meer vullend te maken, eet ik er iets van rijstwafels bij. En héél soms bak ik een eitje. Ik kluts het ei altijd en doe er dan knoflook-zout bij. Dit bak ik met een goede laag kaas. Of ik eet een broodje met hummus. Hummus is echt een favoriet! Op brood, crackers of met groente om te dippen. I love it!

Dit zijn echt mijn favoriete ontbijtjes op het moment! Vroeger ontbeet ik niet echt; ik had namelijk nooit honger ’s ochtends. Maar nu ik zo mijn favorieten heb, vind ik het een feestje om te ontbijten!

Wat eet jij het liefst in de ochtend?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

