verzorging

Verzorging | Gezichtsverzorging 

DSCN9939-1

Ik vind het altijd leuk om te lezen welke producten iemand gebruikt. Of het nou make-up of verzorgingsproducten zijn. Ik kwam erachter dat ik zelf nog nooit mijn gezichtsproducten heb laten zien. Daar moest verandering in komen, vond ik! Dus vandaag vertel ik je alles over welke producten ik gebruik!

DSCN9932-1

Mijn make-up verwijder ik met micellair water en een oogmake-up remover. Ik gebruik altijd het Garnier Micellair Water voor de gevoelige en gemengde huid. Met micellair water verwijder je je make-up super makkelijk. Dit is ondertussen mijn derde of vierde fles, dus ik ben zeker fan!

Aangezien ik altijd waterproof mascara draag, vind ik het fijn om een aparte oogmake-up remover te gebruiken. Met het micellair water krijg ik het er nooit helemaal goed af. Deze Nivea Double Effect oogmake-up remover is op basis van olie, maar laat geen vettig laagje achter op mijn ogen. Dat vind ik echt heel fijn!

DSCN9924-1

Voor de verzorging van mijn huid, gebruik ik producten uit de Young Skin lijn van de Etos. Deze producten gebruik ik al een hele tijd en ze bevallen mij erg goed! De formule van deze producten bevat Salicylzuur. Salicylzuur is goed voor het bestrijden van onzuiverheden.

’s Avonds gebruik ik na het verwijderen van mijn make-up de Cleansing Gel. De gel breng ik aan op een vochtig gezicht en masseer ik goed in. Daarna spoel ik het af met water. Zo weet ik zeker dat al mijn make-up eraf is en zo is mijn huid ook verzorgd. Het is eigenlijk niet nodig om te doen na gebruik van micellair water, maar  persoonlijk vind ik het wel fijn. De gel verfijnt trouwens de poriën en voorkomt dat de huid gaat glimmen.

’s Ochtends gebruik ik alleen wat water en micellair water om mijn gezicht te reinigen. Daarna breng ik de Mattifying Day Cream aan. Deze dagcrème hydrateert en geeft een matte finish. Ik merk ook altijd dat mijn foundation veel beter zit als ik de dagcrème heb gebruikt. Tevens beschermt de crème tegen de zon, maar mij is niet duidelijk welke factor ze bezit.

Als laatste gebruik ik de 3in1 Wash Cream, Peeling & Mask. Dit product verwijdert talg en onzuiverheden,  zuivert de poriën en matteert de huid. Deze wascrème gebruik ik 2 à 3 keer in de week. Er zitten kleine scrubdeeltjes in, waardoor ik hem niet fijn vind voor dagelijks gebruik. Wanneer mijn huid een echte oppepper nodig heeft, gebruik ik hem als masker. Ik breng de crème dan royaal aan op een licht vochtig gezicht en laat hem zo’n 10 tot 15 minuten. Daarna was ik het masker eraf met lauwwarm water en is mijn gezicht heerlijk zacht (én heel goed gereinigd!).

DSCN9943-1

Ik gebruik deze producten al een hele tijd. Ik heb eigenlijk altijd last van onzuiverheden gehad en met deze producten is dat echt minimaal. Dat vind ik echt heel fijn! Ik probeer dan ook nooit echt nieuwe producten, omdat dit voor mij gewoon echt goed werkt! Never change a winning  team, toch?

Met welke producten verzorg jij je gezicht?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

