inspiratie·lifestyle·Seizoenen·Uncategorized

Lifestyle | De leukste zomer achtergrondjes

Strand collageHet is nu echt zomer! De zomervakantie is overal nu begonnen en iedereen is in de vakantiesferen. Toch hebben wij Nederland ook weleens herfstachtige zomerdagen en dan wil je natuurlijk wel in de zomersferen blijven! Misschien kunnen deze leuke achtergrondjes voor op je mobiel je daarbij een handje helpen?!

Fruit collageKokosnoten – CitrusAnanas

In de zomer is er natuurlijk een hoop lekker fruit te koop. En bij mij zorgen kokosnoten en ananassen toch wel voor een zomer gevoel. En dat terwijl ik helemaal niet zo van ananas houd, haha. En hoe zomers zijn alle die mooie kleurtjes van de citrusvruchten?

Getekend collagePerzikenBladerenWatermeloentjes

Deze achtergrondjes vind ik ook erg leuk! Watermeloenen zorgen bij sowieso voor een instant summerfeeling! Dat ze getekend zijn, geeft een leuk, speels effect!

Blauw collageGroenFlamingoBloemenijsjes

Deze blauwe achtergronden vind ik zo mooi. Ik vind blauw op de één of andere manier heel zomers… Maar het straalt ook rust uit. Dat idee van die bloemen in ijshoorntjes vind ik echt heel tof trouwens!

Strand collageSchommelZonsondergangGolven

Wat is er nog zomerse dan zon, zee en strand? Voor mij niet veel eigenlijk, haha. De tweede heb ik nu zelf als achtergrond.. Die kleurtjes maakt de achtergrond heel dromerig. Heel mooi effect!

Wat heb jij nu als achtergrond op je mobiel?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

